26 Nisan 2012 Perşembe

Kocaya Maskara Olmak... :D

Selam Canlar Bugün acayip Post atasim var basliyim kac gün gönulsuzdum ama tam geldim...
Bir konuyu Paylasicam simdi :D 
( Makara Amacli yazilmis bir postur.. ) 


Kocaya nasil MASKARA Olunur ??
Nasilmi Olunurmus Okuda gör o zaman... :D

Sebebini Merak ediyormusunuz
Önce sebebinden basliyalim o zamann

Sebebi bu...
bu Hatun bizimle dalgami geciyor demeyin :D


Hala Agzimi Sulandiran bu Biber Tursusu Hala Akilanmadim.. :D
 Bu Güzel Nimeti ben Pazartesi Günu Market Alisverisimde Almistim...
Tursu Reyonuna Giri girmez Isildadi bana bu.. Ilaha Nilay beni al all all diye
Kas göz etii Üstune üstelik AGZIMI SULANDIRDI
15 dakika ask yasadik bizzz
Dedim offfff bee Yemegin yanina güzel giderr
Az Ellime aldim Oksadim sevdim bunu sonra aldigima Alisveris Arabama atigim bir olduuu
Yemek bugüne nasip oldu Unutuverdim aldigimi.
Bugünde Söylemesi Ayip Kiymali Pide yaptimm Cikariverdim bunuda.. yanina güzell gider dedim..
Gitide yani kendisi migdemde Yer aldi Agirladim onu...
Atim Icime...
Güzeldi Aciliydi istedim gibiydi Istahimi kabartmisti sayesinde 2 Tüm Pideyi yedim.
 Sofra Kalkti 1 Saat sonra..
Basladi bu Beni bir yakmaya bir yakmaya seni cehenneme atim resmen yandin sen
b*ku yedin Dedi bana resmen...
Midemi bir yakti bir yakti anlatamam....
Cok yemedim hallde her Kelimenin bir basinda Yutkunu verdim...
o kadar Aci bir su geldiki... konusamadim bile
Istifar denedim olmadi...
Halliyle Benim herife iyi maskara oldum... :D 

Kocam : Gülmekden yerlerde yeme dedim sana degilmi o kadar !!
Ben : Napayim cok güzelldii
Kocam : Hala güzelmi :D ! Enayiiiiiiiiiii
 Ben : Susssss ( Aci su gelir yutkunurum ) 
Kocam : Kahkaha tufanina kapilmis...

Kocam : Biz seninle nasil tanismistik ya anlatsanaa azzz ( mahsuz söyler konusamadigimi bildi icin )
Ben : Deff ( Aci su gelir yutkunurum ) Def- OLLLLLL 
Kocam : Kahkaha atmakdadirr niye kekliyon lann adam gibi konusanaa
Ben : Cok Köt ( Aci su ) sunnnnn !!
Kocam : Hala kahkaha atmakdadir....

Kocam : Birdaha yicenmi sen aciii söyle bakayimmmmm
Ben : Yicem !!!
Kocam : Desene iyi kafa bulcam 
Ben : Seni seviyorum !! ( Anlayin ) :D 
Kocam : Hee hee bende Ondan :D

Böyle böyle tüm gün dalga gecti benimle..
öyle bir Biberki Soda ictim hala gecirmedi..Bu Kadarmi felaket olur aslinda o kadar aci degil acisi sonradan cikti ama allahim sürekli yutkunuyorum.....

Kocam : Karsimda yutkunup cikaricakmis gibi yapma ne o öyle yeni emis bebek gibi cikaricanmii bez koyim mii ( Kahkaha )

Ayy Adam bugün sayemde iyi güldu Esek gözunden yaslar geldi resmen ne espiriler ne espiriler Cem Yilmazin yanina gitse iyi olur Kalfasi olur benim Herif. Sükür ise gittide Kurtuldum yaniii
Banada ders oldu Suan icimde böyle Fena. Cikma asamasinda napicam bilmiyorum Birgün Wc beklerim artik......
Yani neymis DERS CIKARIYORMUSUZ :D
GÖRUNUSE ASLA AMA ASLA ALDANMIYORMUSUZ :D 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...