26 Nisan 2012 Perşembe

Kiymali, Peynirli, Sucuklu Pide

Bugün Pide Yaptim Ikinci Deneyisim Gayet iyi oldu.
Ama tabiki Tas Firinda yapilan o Yumusacik Leziz Pideleri Tutmaz ama Güzeldi Yinede.

Pide



Hamuru Icin:

2 Fincan Sicak Süt
1 Bardak Zeytinyag
1 Paket Yas Maya
1 Paket Un
1 Tane Yumurta
1 Tatli Kasigi Tuz

Malzemelerimizi Yogurup Hamurumuzu ellde edelim.
Agzini Kapatip 1,5 Saat Mayalandiralim Bekliyelim yani.

o Esnada Ic Harcimizi hazirliyalim
Ic harci Arzuya göre yapabilirsiniz Ben
Kiymali, Sucuklu , Ve Peynirli Yaptim.

Kiymali Harc icin : Kiyma , Sogan, Baharat, Kirmizi Biber, Yesil Biber, Maydonoz
Kullandim.

Peynirli Ici : Peynir Maydonoz:

Sucuklu Ic Icinde : 1 Tane Sucuk Rendesi, Kasar Peyniri

Üzeri icin : 2 Tane yumurta sarisi

Hamurumuz oldukdan sonra Orta boyuta beze alip Uzunca Acalim Yanlamasina yan yan yani
Yan acin derim daha Kolay oluyor Yuvarlak yerine direk Pide formunda acin yani Merdaneyle.
Ardindan icimizi koyup Pidemizin yanlarini bükelim
Yumurta Sarimizi da sürüp 200 Derecede 8 9 Dakika Firinliyalim

Kesip Servis edelim

Affiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...