27 Nisan 2012 Cuma

Macerali birgün & Sinif Adimiz Degisti :)

Iyi Aksamlar Canlar Nasilsiniz ? Hafta sonuna fit girdikmi bakalim... 
Ben gayet iyim Hafta sonu nihayet iki gün uykuuuuu yehuuuuuuuuuuuu :))
Bu harika sarkiyla yazmak istedim cok güzel bir sarki.. sözleride cok anlamli bugün
arabamda mirildanip durdum kocis cekmis cok hosuma gitti 5 kere ardi ardina dinledim bide verdim kendimi otobana ohhhhhh azcikda ucuverdimmmmm iyi geldi stress atim
hiz yapmaya bayiliyorum ben :D neyse Ise gitim geldim bugün Sipamida göturdumm
bugün noldu biliyomusun Sinif  grubumuzun adi degisti..
Seminarda konusulmustu nihayet o kadar iskence eziyetin ardindan
EISBÄREN Gruppe  ( KUTUP AYISI GRUBU ) :D adina karar verdik :) iyide oldu haniii. Onun serefine bugün
Parmak boya yaptik kresimizde bugün büro da degildim kresdeydim uzun zaman sonra sabah minigimide göturdum temeli Unuturda zorluk cekerim diye gerci bana yine zorluk cikardi o baska geleni gideni Itirdi benim Annemm diye Kiskanclik krizleri yani.
Parmak boyasi yaptik baya hos birseyler cikti Kurumaya koyduk Pazartesi asicaz duvarlarimiza:)) Sonra Aklima kapinin önune yani kapimizin önune yapistirmak icin, düsündum kocaman büyük bir ayi malum grubumuzun adi degisti interneten bir ayi resmi buldum ici boyanicak mandala seklinde büyütum ve kopya yaptim ortaya koydum cocuklar istedikleri gibi boyadi ardindan büyük kagid bir plaka yapistirdik ve kapimizin üstune yapistirdik cok hos oldu :) 
sonra birkac veliyle toplanti ayarlamam gerekiyodu onlari halletim
14:30 gibi ciktim isden, otobana firladim az hiz yaptikdan sonra evime geldim
ocaga yemek atim bugün
Pilav üstu Guruu yaptim :) affiyetle yutuk... löp löp
ardindanda evimde oburluk yaptim keyif yaptim falan aslinda alisverise gitmem gerekiyodu evde pek kahvaltilik kalmamis benim herifin sosisi sucugu bitmiss
apartif lerde bitmis neyse yarin giderim artik bu ara acayip tembelik var bende..
suraya giderim buraya giderim diyorum 5 dakika geciyor canim istemiyor geri.
Bugün Aysu Iremi yikadim malum krese geldi kim dokundu eti bilmiyorum cocuga neyle oynadi eti Bit korkusu var Kreslerde cok malesef benim callistigim yerdede cikiyor bu durum. Yemekden sonra yikayim dedim hissetimi napti veled saklani verdii :) koca 6 odalik evde aratirdi kendini sükür buldum nerde buldum biliyomusunuz ? callisma odamiza girmis masanin arkasina girmis :D sipaa tavlaya tavlaya mayun eti beni ama sükür yikadim ardindanda kendim yikandim oda beni yikadi nasil güluyor nasil :D öyle yikandik anali kizli.. babamizi coktan ise yollamistik 16:00 de gitti öyle iste 
Hayat devam ediyor a baktim dizime yani simdide cayimi yudumlayip sana yaziyorum
yarin cumartesi nihayet uyucam ohhhh hafta sonunda en cok tembeligi seviyom :D
hadi ciaoooooo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...