28 Nisan 2012 Cumartesi

Sac dökuntusune bire bir ! Karanfil suyu ile sac bakimi part 2




Baya gec oldu yazmam hem az unutum diyim hemde az emin olup yanlis bilgi vermek istemedim..

EVET ISE YARIYOR !! 


Bundan birkac ay önce belirtim Karanfil suyu ile bakim Saclarin Dökümunu azaltiyor ve saclari gürlestiriyor.
ayrintili bilgi icin Önceki  Karanfil Postum Tikla bakalim:)  Burda yaziyor aslinda ayrintili.

Malesef bende saclari Gürlestirmedi cogalmadi saclarim galiba sacdan saca degsiyor
lakin
SAC DÖKUMUNE BIRE BIR kesinlikle AZALTIYOR Düzenli olarak kulandim ve faydasini gördum..
Saclarim tarayinca benim bir avuc dökuluyordu ama bunu kulandikdan sonra hic dökülmem olmadi 1 2 sac teli ancak cikti baya bir azalma oldu. Gürlesmeye yardimci olmadi ama Sac dökumune bire bir.
Sac dökumu olan bayanlara siidetle tavsiyemdir kullanin.....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...