20 Mayıs 2012 Pazar

Bugünum

Selammmm bugün pek degsik birgün degildi aslinda, sabah 13:15 de uyandimm :D
Dün kocis geldi onunla az ilgilendim bas basa vakit gecirdik o yüzden az gec uyuduk daha dogrusu pek uyumadik sohbet etik dün iki sevgili gibiydik :) uykuya ara verdik tabi halliyle gec uyandim prensesim sabah beni uyandirmaya geldi lakin ben kafami yastikdan kaldiramayinca yanima yatmis babasinin yerine oda yanimda uyumus :) ana kiz uyku cektik:) Kocis de sabah ise gitmis bugünde callisiyor onun yerine Sali günu izinli.
Uyandim kahvalti etim tv falan baktim öyle evimde keyif cattim bugün hic birsey yapmadim yarin icin kiyafetim ayarladim yarin toplanti var ayyyy Öglen 12den aksam 18:00 dienstbesprechung yine kafayi yicemmmm yarin baya gec gelicem evime yani bakicimizi aradim ayarladim konustum... sonra bir dus aldimm  bide ocaga yemek atim baskada birsey yapmadim... iki gündur postlar cok kuru diye bugün resimli atayim dedim

Bugünki yemek Menüm ♥



Tavuk Suyula Pismis Tane Pilavim ♥
Et Sotem ♥
Ve Tavuk gögsuyle bamya ♥

Bamya pek sevmem caktirmayinnn:P O yüzden azicik o.


Az sonra kocikto da gelicek yemege yemek yicez.... öyle iste simdilik Hoscakalin...

1 yorum:

  1. Afiyet olmuştur dimi :)) çok leziz görünüyor :))

    YanıtlaSil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...