23 Mayıs 2012 Çarşamba

Yogun tempo

Selam sevgili takipcilerim..
pazardan beri blogumu iyi bosladim farkindayim
ama bu aralar o kadar cok yogunumki... daha bugün bir üfff diyebildim
Pazartesi Dienstbesprechung vardi Sabah 8 de ise basladim aksam 19:00 de eve geldim..
Öglen 12:00 de basladi aksam 18:00 de bitti sonra eski düzene getirmek icin bir saate öyle vaktimiz gitti.. cok yorucuydu o gün geldim direk bayildim uyudum.. sagolsun kocisim benim huyumu bildi icin tekbasima olunca yemek yemem ben :D yemez diye bana öglen yemek getirdi Baget yapmis sevdim gibi bide salata almis yanina kola bide getirdi Is arkadaslarim bana özene özene bir oldular özel söforun var sana yemekde getiriyor ne iyimis diye :D dedim sizde evlenin :D saka bir yana bu yüzden tabiki evlenmedim... cokta mutluyum iyiki evlenmisim kocam daima benim iyikim....
aksam geldim direk uyudum o günde kocisim kardesiyle nargile icmeye gitmis kardes kardese takilmislar...
dünde eve yani Sali günu 13:00 gibi geldim yemek yaptim yemek yedik ev topladim falan derken öyle firsat olmadi... aksamda Kocisimle eglenmeye gitik az kafa dagitik basbasa sabaha karsi geldik eve....
o yüzden bugün burdayim bugünde is kacagiyim:D ise gitmedim sabaha karsi geldik zaten. Hasta oldugumu söyledim gitmedim. Bugünde evde keyif catiyorum az sonra birkac post gelicek :)
Simdilik bu kadar özet yeter. Bybyby

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...