23 Mayıs 2012 Çarşamba

Cuba Bar Keyfimizz :)

Dün Esimle Cuba Bar a Gitik....
Aksam 22:00 gibi ciktik evden Bas basa takilmak istedik.. cünki is hayatimiz cok yogun
Özledik az Tekbasimiza takilmayi Cocuksuz :) Kizimizi Babanesine biraktik kaynanama yani.
Ardindanda Cuba bar a gitik.. Esim kardesiyle gitmisti Trip atmistim hep kardesinle git sen diye...
Biz Cocuksuzkene favori mekanimizdi orasi. O yüzden dedi Senide göturum sözu vardi dün esti Hadi Hazirlan gidiyoruz dedi ve Kalktik Gitik.
Coktail Aldik Ortayada Atesli Meyve Istedi Kocis birde Nargilemizi sectik geldik...
Bas basa keyif yaptik.....Iki Sevgili Gibi Takildik rahat rahat :) Ilerliyen saatlerde birkac Arkadasimizi da görduk.... onlarla Sohbet etik....Güzel vakit gecirdik. Resim cekmeyi malesef unutum ama size birkac Resim interneten göstermek istiyorum. Burda olanlara tavsiyemdir gidilicek bir Mekan.

Cuba Bar Ici :=)




Malesef baska resim bulamadim ama az Ilersinde normal masalarda var sira gecesi gibi yer mekani falanda vardi. Biz ordaydik. Ve buda disardan bir bakis acisi :)



En cok Meyve Tabagina bayildim kocaman üc Katli bir tabak geldi Atesli falan süperdi
cokta Lezzetliydi meyveler cok güzel vakit gecirdik özlemisiz bas basa cocuksuz stressiz takilmayi :)
ardindanda  Arkadaslarimiz israrla bize gelin Oturuz dediler... Kiramadik gitik Sabah 4e kadar Birakmadilar valla bizi Sabahin 4üne kadarda ordaydik Sohbet falan etik güzel vakit gecirdik. Ardindanda evimize geldik Prensesimiz babanesinde uyudu gec olmustu sabah alamazdik uyanir diye.
Sabahda babanesi getirdi... sabahin körunde gelmis bizde uyuyoduk... Sabaha karsi geldimizi ögrenmis kaynimdan daldi yatak odamiza birkac sey sofrandi söyledi gitti... hic tinmadik ikimizde uyuyoduk.. ay ne sinir kadin ya.. davaci gibi basti zille actim.. hic ugrasamazdim kadinla gitim direk yattim geri sonra yatak odamiza daldi birkac sey söyledi sofrandi kocisde Anne cikarmisin odadan dedi tersledi oda geri gitmis... . sinir kadin ya yatak odasina dalma cüretini nerden aldisa bilemiyorum gerci niye sasiriyomki kendimi bildim bileli gelin geldim geleli öyle cok meraklidir Düsünce kabiliyet yoktur onda pat küt dalar Yatak odalara...  fazla ayrintiyada kacmak istemiyorum kaynanam konusunda...
Kocisede firca cekmis Sabaha kadar ne isiniz vardi niye gitiniz erkek karisini barami götururmus falan tüm eski kafa eski yargilari.. kocisde sana ne dedi biz kac yasinda insanlariz sanami sorcaktik falan dedi az Laf dalasina girdiler telefonda. Ben kocise demistim Birakmayalim Annene diye dinlemedi göturdu cocugu olucagi buydu.. kadina hic koz vermek istemiyorum aslinda.. Neyse Böyle geldiler böyle giderler sabir etmekden baska caremiz yok. Eski kafalar...
Herseye ragmen cok güzel bir gün sabah gecirdik Asiktomla :) Öglen uyandim 12 gibi az öncede kahvalti yaptim:) Bugün hic bi is yapmicam oturmayi düsünuyorum tembel tembel :) bu kadarcik...
birdaki Post da görusmek dilegimle :)
Bybyby

4 yorum:

  1. oo iyi iyi:))keyfinize nazar degmesin:)
    tembellik benden gecmis olmasin:))

    YanıtlaSil
  2. Oooh sefan olsun, arad yapmak lazım böyle kaçamaklar:) iyi geliyor bizimde psikolojimizi düzeltmemiz lazım dimi :)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...