17 Mayıs 2012 Perşembe

Lokma Tatlisi

Bugün Sabah Kahvaltisinda Yesil Elma Programini Izlerkene gördum bu Tatliyi..
Ilk defa yaptim, Gayet kolaydi ben gibi Tatli manyagi icin Praktik seyler gerek hemen gördum Yaptim
Oktay Ustanin tarifi yani.. Tatli gayet güzel oldu Ev Üsulu Lokma Tatlisi.




Lokma Tatlisi




Serbeti Icin:
2 Bardak Seker
2 Bardak Su
Azcik Limon

Serbetimizi önce Güzelce kaynatiyoruz ve Sogmaya birakiyoruz Soguk olucak.

Lokma Tatlisi icin Malzemeler
2 Adet Yumurta
2 3 Kasik Yogurt
5 Kasik Un
1 Paket Kabartma Tozu
Azcik Tuz


Kizartmak icin 

1 Bardak Siviyag
Önce Yumurtalarimizi kiriyoruz ve ardindan yogurdumuzu ekleyip Kasikla cirpiyoruz ardindan Un Kabartma Tozu ve Azcik Tuzumuzu ekleyip az daha Cirpiyoruz.

1 Bardak Siviyagimizi Koyuyoruz ve isinmaya birakiyoruz 
DIKKAT COK Isinmicak yoksa hemen yakiyor, Orta ates de olucak yagimiz ne cok kizgin.. ne cok hafif...
Yagimiz kizdikdan sonra Iki tane Tatli Kasigi yardimiyla
Lokmalarimizi Kizgin yagin icine atiyoruz. Kasigimizi arada Zeytinyagina baniyoruzki Yapismasin zor olmasin diye. Iki kasik yardimiyla lokmalarimizi Dökuyoruz..
Altli üstlu Güzelce kizarana kadar Kizartiyoruz ve hemen Soguk Serbetimizin icine atiyoruz
DIKKAT COK BEKLETMIYORUZ ASIRI SERBET CEKIYOR hemen atigimizla aldigimir bir olucak...
Ben ilk defa yaptim cok begendim ama Lakin sekilini fazla veremedim bazileri yamuk yumuk
oldu ama yinede baya lezzetliydi :)
 Lokamlarimizi servis Tabagina alip 1 saat dinlendiriyoruz..
ve Ardindanda


Affiyetle Yiyoruz :)
Affiyet olsun....


6 yorum:

  1. mmhhhh..cook canim cektii:))eline saglik cok hamaratsin sen var ya:)

    YanıtlaSil
  2. ellerine saglik canim-Simdi trde olmak ve bu lokmalari yemek vardi ahhh ahh ama az kaldi:D

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burdada yersin canim trye gerek yok:)
      sagol canim

      Sil
  3. çok güzel olmuş ellerine sağlık bende deneyeceğim.Oğlum bayılır bu tatlıya.

    YanıtlaSil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...