17 Mayıs 2012 Perşembe

Aysu Iremsiz birgün ve Babalar Günu


Öncelikle Tüm Babalarin Babalar günu kutlu ve mutlu Olsun...
Rabbim basimizdan eksik etmesin Babalarimizi..
Basta benim Kocamiiiii :) Seninde babalar günun kutlu olsun Askiiiiim dünyanin en iyi babasii
Iyiki varsin sen evimin diregi Rabbim basimizdan eksik etmesin seni.....
Kendi babaminda babalar günunu kutlarim.. rahmetli oldu kendisi ama yinede kutlu mutlu olsun
hic babam olmayip babalik yapamasada.......

Bugün burda Tatil Almanlarin Dini bayrami var Himmelfahrt o yüzden evdeydim. Sabahdan Kuzumu hazirladim doyurdum Amcasi geldi aldii :) Babaneye gitti bugün dün cok miz mizdi hasta olcak saniyodumda sükür bugün keyifliydi. Kaynimi aradim gel Al dedim onunda canina minet cocuk manyagi zaten dünde cagriyodu gitmemistik. Aysu Iremimi sabahdan babaneye yolladim kücük Cantada hazirladim...
Hala babanesinde :) Seviyor zaten babaneyi ben sevmesemde cocuk seviyor. Sonra
Giyindim Süslendim püslendim  Güzel bir kahvalti hazirladim Kocisin en sevdi seyleri hazirladim uyandirdim
Uzun zaman sonra bas basa bir Kahvalti etik.... Cok komikde birsey oldu
saat 11 e geliyor Sabah...

Kocis : Gidiyimde Aysu Iremi uyandirayim cimcime ne yatiyor bu saate kadar ( hala uyuyor saniyor  ) :D
Ben : Iyide Aysu Irem evde yokki canim...
Kocis : Nasil yanii ? ne demek evde yok ?
Ben : Evde yok iste ya bosver...
Kocis : Nilayyy ? Ne demek yok Aysu irem nerdee
Ben : Sabah mevlüd geldi aldi Annende... az yanliz olalim diye yolladim sonra bende gecicem..

Öyle diyince adam Rahatladi :D Hahaha deli ya.... Benim kocam nedense herseyin direkmen kötusunu düsünur... 
Sonra bas basa kahvalti yaptik Takildik az. Aysu Iremle dün Boya yapmistim resim cizmistik Onu verdim Babalar günun kutlu olsun diye bide Kahvaltiydi iste cok Sevindi...
Rahatca evde kafa dinledik az....Sessizligi özlemisiz valla 
Sonra kocis duramadi dedim Bir ariyim sunlari Kizini görmedi ya bey efendii duramadi :)
Kaynimi aradi Aysu iremi istedi Aysu irem istemedi tabi :D Babanesinde aklinda ne baba var ne anne var kimse umrunda degil kiyamet kopsa ih demez :D
Kaynim hoporleri actti bak Baba istiyor dedi iki metre ilerden

Babaaaaaaaa babaaaaaaa diye nasil bagriyor :D
Kayinbabamda diyorki gitti kulaklarim gitti diyor :D
Kocis : göruyonmu cingani iki metre ilerden bagriyoda gelmiyor telefona dedi
Öyle bir ciglik atiyoki insanlarin kulaklari aciyor hahaa :D
Kayinbabama üzüldüm o an :D ama keyfi yerindeydi
Babanesiyle dedesiyle Kuduruyodu hanim efendi :D 
Kocisde caresizce pes eti kapati :D

Kocis   : Göruyonn demii hayirli evlad telefona bile gelmedi esolesekkk
Ben : Masallah :D Cok erken basladin daha 1,5 yasindaki cocuk o ne bilsin oyun daha tatli :D
Kocis : Bu veled simdiden böyleyse büyünce düsünemiyorum eve sokamam ben bunu..
disardan toplariz artik
Ben : Yok artik o kadarda degil :D 

Bu Adamin yasligi cok fena olucak cok nazini cekicez...
neyse Kocis öglene kadar evdeydi sonra Ise gecti bugünde callisiyor is yogun olurmus onun yerine
Sali günu izinli Az bas basa takildik.. Kocis ise gecti bende Dus aldim az önce.. simdi Kahvemi yudumluyorum giyinip Kaynanamgile gecicem.. Az orda oturum Prensesimide alip dönerim evime geri
ondan önce Benzinlige uguramam gerek Benzin ne durumda bilmiyom insallah göturur :D 
Bende bir huy var arabayi kulanirim ama baska seylerine dikkat etmem
yagisina suyuna benzinine :D Sonrada böyle tutusur eteklerim :D neyse ben ufakdan yoll alayim cenem daha fazla düsmeden...
Aksam birdaha görusuruz canlarim bybyby :) 

1 yorum:

  1. insaallah arabanda benzin vardiR:)
    iyi gezmeler olsun canim:)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...