18 Mayıs 2012 Cuma

Yesil sogan sana küstum !!!

Selamm canlar anam ben yine dertliyimmmmmm. Bugün kaynanam cayin yanina pizza ekmekleri hazirlamiss birkactanesinide Yesil sogan ve Peynirli yapmiss firinlamiss citir citir cayin yanina hosuma gitti
löp löp yedim Tabiki aman allahim yemez olaydimmmmmmmm icim yaniyorrrrrrrrrrrrrrr
geldigimden beri kac bardak su ictimi unutum valla ha bire wcyi boyluyorum icim yaniyorrrrrrr
eee olucagi buydu Nilay hanim bogazina iki dakika dur demesenn löp löp atarsan cayin yanina iyi gidiyor diye kendini kaptiripda 5 dilim Yesil soganli yersen böyle olur iste görun ebeni böyle tersdennnnnn allahim öyle böyle degil su icmekden Böbreklerim sizladi gayriii aha söyle likir likir kocaa bir damacanayi dikmek istiyorummmmmm!!




Ayyyyyyy simdi olsa ne güzel olurduu valla simdiye kadar ictim su sayisi iki damacanayi rahat gecerdi ayyyyy
icim yaniyor ellim ayagim yaniyor ter basti öluyommm yemez olaydim ya :S Bir yesil sogan bu kadarmi
perisan eder insani ulan insaf bee ayda yilda bi yiyom rezil kepaze oluyom :S

Ahaa benim bogaz deligim bu kadarrr kuru birseyim ama iyi tikiniyommm
koca deveyi yutariz biz sülalecekk su kara delik yüzunden düstum duruma bakarmisiniz
O kadar igrench birseyki yokari ciktikca midem yaniyor resmen... 
Kara delik yüzunden böyle perisan olursun iste nilayy hanimm bogaz deligin böyle olurda
herseyi yersen olucagi budur !!



Yakinda böyle olucam ben bu kara bogaz deligim yüzundenn
Soganli de lüppppp yutt
peynirli de löp indir mideyeee
su bu de direkmen firlat mideye sonra böyle ol cikkkkk






ayyyyyyyy yesil sogan tepeme vurdu galibaaaaaaaaaa

senmisin beni gecenin körunde bu kadar perisan edennnnnn?
yemeyim mi seni birdaha.....
alt üstu iki yapragin var rezil kepaze etin beni haa



Sogan basima vurdu sacmaladim defolsam iyi olucak
iyi gecelerrrrrrrrr



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...