19 Haziran 2012 Salı

Al sana Almanya ! Ayass Köpekk !


Selam Canlar nihayet sizlere söz verdim gibi gelebildim ! Birkacgündur yine bosladim blogumu billiyorum ama artik yazicak Konu Bulamiyorum hep ayni seyler Bunaldim bu ara kötu bi sürecdeyim. Her Neyse Baslik Niye Böyle diye Sasiracaksiniz. Ben Dün Bir Olaya Karistim. Kisaca Söyle Anlatmak Istiyorum Hikaye Gibi.
Aslinda Hikaye Yasadigim bir Sey.


Al  Sana Almanya Ayas Köpek



Ben  Dün 17 Haziran Pazar Günu Polislik Oldum, Gururla Anlatacagim bunu Yaptigimdan Pisman Deglim Hepde Yapacagim.  Dün 18:00 / 19:00 Siralari Tam Emin Deglim Saaten, Benzinlige Girdim Benzinligin yaninda Oturma Alani Var, Park Yani Bildimiz Dinlenme Tehsisleri Moralimda Cok Bozukdu, Benzinlikden Kendime bir Kahve Aldim Ve Oturdum Bankin Birine Kendime Geleyim Dedim. Benzinligin Ilersindende Bir Yarim Yamalak Sarhos Orta Yasli Adam Geliyor Kafasi Iyi Kiyak Belli. Yanimda Oturan Kadin Vardi Bankda Kadin Kapali Masallah. Sarhos Geldi Geldi Sonra Birden Kadinin Karsinda Dikilmeye basladi ve almancadan kadina,

Leben sie im Märchenland Wass Ist dass Sie leben in Deutschland Komm Ab Damit !
wenn ich schon sowas sehe....

( Türkcesi )
 Masal dünyasindami yasiyorsunuz siz ?´Almanyada yasiyorsunuz cikarin o basinizdakini
böyle seyleri gördukce.....

Dedi kadina Kadin Anlamiyor Almanca, Burda her türk almanca bilmiyor ev hanimi bes belli...

Sonra Kadin anlamadi icin Bakti Adama halliyle bu seferde o Köpek ayas Kadinin üstune yüruyup
kafasindaki Basörtusunu cekistirmeye basladi
ve cikart cikart diyip durdu.....

Bende dayanamadim Adama Gidip Napiyorsunuz siz kafayimi yediniz size nee
bundan defolun gidin dedim Itirdim Less Gibi Kokuyodu zaten.

Adam Almanya sizin gibiler yüzunden bu duruma geldi Gidin Ülkemizden
Burasi Almanya burda yasiyorsaniz Bizim gibi Olun dedi ve kadina tekrar saldirmaya basladi...
Bende bu sefer Adami bir Itim Düstu yere zaten ayakda zor duruyor...

Ve actim Agzimi yumdum gözumu ellindede koca bir Bira kasasi...
Adama baya bir Saydim Düz Gitim Bagirdim, Sonra Tutamadim kendimi zaten cinim Tepemde
Adami Güzel bir tekmeledim Vurdum karnina Karnina...
Sonra Aldim Biralarini Kirdim yerde

Allllllll sana Almanya dedim hepsini kiri kiri verdim.....
sen Almanyayi böylemi kurtaracaksin Icerekmi dedim....
Adama baya bir sayarak Tüm Bira siselerini kirdim Birtanesi Haric,
Adam Napiyosun diyip Bacagima Sarildi, Adama bir Tekme daha koydum....
Kirmamis Oldugum Bira sisesinide actim Yokardan Adamin Suratina bosaltim
Al icc icc de Kurtar Ülkeni Kahramanlik yap dedim...
Bizimde yasamaya hakkimiz var Ama sizin gibi Köpeklerin yok dedim....
Üstune Bosaltikdan sonra aldim Siseyide Kirdim...
Adam Ayaklandi Gidiyor Tabi fazla Gidemedi 2 Adim Sonra Düstu Yere... Hirsimi hala alamadim orda duran Beyaz Süs Taslarida Firlatim Arkasindan....
Türk Kadin beni Sakinlestiremedi bile,, Sonra Polis geldi Benzinlikci cagirdi Sanirsam.....
Polise Durumu Anlatik Kadinda Sahidim Oldu. Emniyete Gitik
Ayasida Aldilar, Ardindan Kocamda geldi....
Ifade Verdim Adam zaten Yari Ayas, Dedim Saldirdi Kendi yaptiklarimi söylemedim :D Kadinda sahidim oldu.. Kocamda öyle dedi Zaten... Adam Hatirlamaz Söyleme hic Size saldirdi sende Itin Düstu bu kadar dedi.. Kadinda Sahidim Oldu, Ben simdi Emniyete Oturuyom Kocami bekliyorum Sinir bir hallde Koltukdayim.. Kocikto geldi Nolduu dedi Anlatim Kahkaha Ati...
Sen iki Dakika Akili durmazmisin ben seni Hep belalarin icindemi alicam dedi... Ifade verdik zaten Limoniydik ondan önce onla o gün.. Sinir oldum....
Dedim ne bakiyon Hicmi görmedin Beni oda pis pis Sirti :D 
Adami Uyanma Odasina Aldilar bende Ifademi verdim Kadinda verdi ciktik Kocis eve birakicak Adamda Ara Kolidorda Bekliyor Anbulans Falan Geldi Bir Babasi Yoktu Uyanma Salonuna alicaklardi..
Bekliyodu Ara Koludorda.. bende geciyorum Arabaya gidiyoz kocisle ayy hirsimi alamadim adama gidip celme takip düsürcektim yere.. Kocis napiyosun sen diyip Kollumdan cekistire cekistire gitik Arabaya...
Kocis baya güldu Hosuna gitti...
Cocuk gibisin dedi... Ama cok iyi oldu zaten sinirliydim acayip rahatlatim....
bugün Sabah adam uyanmis...
Kocisle Konusmuslar.. Adam demis Karnim Agriyor 
Kocis demis Yere Düsmusunuz ondanm, Hatirlamiyomus zaten yarim Yamalak benden hic bahsetmemis zaten ifademi öyle vermedim.. görende olmadi sahidim haric...
Gören olsaydi Isim az daha Zordu Körperverletzung a kaciyodu Yani dövmek falan...
Ceza alirdim ama adamin Kafa kiyak oldugu icin birsey olmadi :D Ucuz atlatim....
Dün beni adam emniyeten toplandi :D Sabahda adama düsmusunuz tartistiniz kadinda polisi anbulansi aradi diyip Adami yollamis zaten hatirlamiyomus Enayi birseyy Avanakkk yedigi sopa yanina kar kaldi ohhhhhhhhh canima degsinnnnnnnnnnnnnnnn.. O Kadindanda allah razi olsun duasini aldim....
Yine olsa yine yaparim.
Adi serefsizler ya.. Sanki almanya sadece Onlarin Biz olmasak Almanya batarr
Bu Kadar Dönerciyi Lokantayi kim Aciyor Bizim sayemizde kursaklarina yemek giriyor..
Sonra Mercedesi Bmwi Kim Alicak Türkler yabancilar olmasa Almanya ekonomisi Batar !!
Fabrika ve Firma callisanlarinin cogu Türk Heryer türk...
Bizsiz bi Book olamaz almanya... Almanyada dogdum seviyorum ama Türkum
Türklugumude Unutamam böyle adi Insanlarada bildirim haddini.

Yine olsa yine yaparim.
Ellerime Agzima Saglik.

6 yorum:

  1. hahaaayy salak ayyaş:) ellerin ayakların dert görmesin vurduğun elin ayağın şifa bulsun inşALLAAAAH :) nasıl rahatladım sen vurdukça kardeşim helal olsun ZULME SUSAN DİLSİZ ŞEYTANDIR helal olsun sana :)

    YanıtlaSil
  2. Aminn Insallah:P
    sagol allah razi olsun ben insanlik görevimi yaptim:)
    hep beklerim...

    YanıtlaSil
  3. :)

    İyi yapmışsınız gerçekten.
    Haddlerini aşıyorlar artık.

    Size gelelim yiyelim içelim, bize gelelim gülelim geçelim ile olmaz bu işler.

    Hakkedene hakkını çok güzel vermişsiniz, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekürler evet dogruyu yaptigima bende inaniyorum:)

      Sil
  4. ha ha ha , valla süper olmuş, hatırlamaması da dah bi süper :) bende olsam aynı şeyi yapardım heralde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynenn haksizliga hic gelemem ben

      Sil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...