18 Haziran 2012 Pazartesi

Sükürler Olsun Bugünumuze...

Selammm yasiyorum yasiyorumm son günlerde ne maceralar atlatim bilemezsiniz..
aksam bomba gibi postlarla sizinle olucam.. post atmadigima ragmen hayranlarim cogaliyor iyiki varsin umuahh ♥ Yemegimi yedim Elhamdurillah simdi oturuyorum... kisa bir Resimli post atip Byby diyorum aksama Görusuruz...




Hergünumuze Binlerce sükürler olsun....
Bugünde Nefes Aliyoruz
Bugünde Karnimiz Burnumuz doydu ve Sicacik evlerimizdeydiz..
Rabbim kimseyi Ac Susuz Sogukda Acikda Birakmasin....
Ziyan etmeyelim Yemeklerimizi Yemegi Birakin Ekmek Kirintisi Bulamiyanda var...
Hep Sükür Edelim bu resimi gördumde Icim Parcalandi Rabbim yar ve yardimcilari olsun...
Yardim edelim Böyle Kardeslerimize heleki COCUKLARIMIZA......
Bugünume Sükürler olsun yarabbim.. Rabbim olmiyanda versin 
Aminn...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...