28 Haziran 2012 Perşembe

Askimin Ev Yapimi Dönerii :))

Selamlarr Dün Kocam eve Iki Büyük posetle Girdi :)) Ve bu Aksam aksam yemegi bana Ait ben yapicam dedi... Menümüzde ne var dedim Döner yapicam dedii :) Döneri severiz Aileck hepde yeriz Disarda ama bu Ev döneri oldu :) Karismicaksin Ben yapicam sen Yiceksin dedi Kabul dedim Ve gercektende Parmaklarimi yedim.. Kocam benden daha Güzel yemek yapiyor Bazen :P


Evde Döner :)) ( Su Göruntuye bakarmisiniz ohhh )







Buda Yakindan Bir Göruntuu :))




Gerekli Olan Malzemeler : 

Lavas Ekmegi 
1 Kilo Hindi Eti
Baharat
Salca
Ve Arasina ne koymak istiyorsaniz.. ( Marol,Sogan,Biber,Domates )
Biz Normal Salata yaptik Koyduk.
vee Tost Makinasi Lazim.
 Sarimsakli & 
Salcali Sos


Yapilisi : Önce etlerimizi kücük kücük dograyip Pisiriyoruz Hindi Eti olmasi Önemli
Hindi Etiyle güzel Oluyor.
Etimiz Pistikden Sonra Azcik Salca Renk katsin diye ve Baharatimizi atip azcik Kavuruyoruz Suyunu cekene kadar...
Sonra Lavaslarimiz Aciyoruz Etlerimizi ve icine koymak istedimizi koyuyoruz Ardindan
Sarimsakli ve Salcali Sosumuzu ve acimizi Ilave edip
Tosta Atiyoruz Tosta citir citir olana kadar Pisirip Affiyetle
Midemize Indiriyoruz Tavsiye ederim Harikaa Oluyor...
3 Tane Lavas yedim Dün :P
Ellerine saglik Kocacimmmm

Affiyet Olsun....

2 yorum:

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...