28 Haziran 2012 Perşembe

Ayetli Cay Bardagi Setim

Selamlar.. Dün bana Eski Komsumuzun Annesi geldi.. 
Eski Komsumu sevmem Aramiz pek yoktu Ama Annesi cok iyi Kadindi Türkiye Almanya Arasi Mekik tokuyor hep Bi Türkiyede bir Kizinda Almanyada Bende Tasindim o Sira Türkiyedeydi Teyze... Dün Kapi calldi Baktimki Teyze Kapimda Cok Sevindim Cok Severim Teyzeyi Kizi kime Cekti Bilmiyorumda Annesi cok iyi bir Kadin Annesini cok severim...Kadin kac defa Kizi adina Özur dilleyip Kusurlarini Örtu...
Benide cok Sever  Bende onu Dünde Kizindan Tasindimi Ögrenmis Geldi Hayirli Olsuna hemen Iceri aldim...
bana Hediye almis Kiyamam Ellim bos gitmeyim diye. Cok güzel Paketlemis... ve Cay Bardagi Seti Almis Ayetli Cok Hos 
Allah razi olsun... Cok Begendim Malesef Kuran bilmesemde Cok hos Birsey....Teyzem Fiyat etiketini cikarmayi unutmus:P tek kusuru o ama düsünmus sagolsun paraya fiyata önem veren biri deglim....








Hemen yeni Bardaklarimla cay keyfi yapiverdimmmmm:)


2 yorum:

  1. Üzerindeki ayet değil, tuğra. Osmanlı hükümdarlarının imzalarına verilen isim. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eminmisiniz bence yanlisiniz var paketin üstunde de ayetli oldugu yaziyor.
      Arkadasimda kuran biliyor öyle demisti.... de bilemiyorum tabiki
      ben paketin yalancisiyim:) ama yinede sagolun belki siz haklisiniz belki
      ben bilmiyorum:)

      Sil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...