10 Haziran 2012 Pazar

Birkacgünluk Moladan sonra Hosgeldimm:)

selam takipcilerim suanda cinnet gecirebilirim koca bir sayfa yazdim ve yanlisikla delete tusuna bastim ve tüm yazdiklarim gitti !! herseyi bastan yazmam gerekiyor ayy deli oldum.....

neyse basliyalimmmmmm kac gündur yoktum acisini cikaricamm yepyeni bir desing ile ve bollca post resimle geldim sana...

Önce Carsamba günu talihsiz kazayi anlatmak istiyorum Carsamba günu kresimizde parmak boya vardi..
prensesimide aldim göturdum ondan önce spor salonunda spor vardi... Bitanede senelik stajerimiz var spor bitti kiz birkac cocugu aldi sinifa incek.. Aysu Iremide götur dedim elline aldi merdiven var spor salonumuzun orda asaga inis.. 10 Basamaklik merdiven neyse Aysu Iremim basta inmis sonra geri dönmus Beni istemis Kiz tutmus ama tutmasini istememis benim prenses herseyi kendim yapayim diyor Sonra ayagi kaymis merdivende ters durdu icin kiz tutmus ama ellinden kaymis aysu Irem cünki baska cocuk daha varmis ellinde.. prensesim 7 basamak merdivenden yuvarlandi ve kollunun üstune düstu bende spor salonunu kitleiyp kontroll edip gelcektim 2 dakika oynadi arada sadece merdivenden asaga baktimda prensesim yerde yatiyodu kizda basina.. beynimden asaga kaynar sular indi merdivenden düstu dedi.. kiza nasil bagirdim cagirdim...
saldirdimda indirdim bi tokat.. dedim ben sana emanet etim cocuguma birsey olsun fena olur diye allahim cildirdim cocugum nasil agliyor.. hemen kocisi aradim hastaneye gitik acil röntgen falan cektiler allahdansa kirik cikik yok sadece ufak bir zedelenmesi varmis kollunda doktor sardi kollunu Krem verdi günde iki kez degistiyorum sargisini Pazartesine kadarda durcak...
Sali günune kadar raporluyum prensesimden dolayi sükür az iyi ama kollu oynatabiliyor hic degilse artik....
o kizada fena hallde sorucam bunun hesabini zaten ben aldim stajer olarak deli cinler diyor koy kapinin önune.. cheflede konusucam bakalim olay ya tatliya baglanicak yada aticam kizi bu kadarda dikkatsizlik olmaz... cocugumun hayat sigortasimi var sanki... allah korusun cocuguma birsey olsaydi ben napardim.. 2 dakika kimseye güvenip emanet edemiceksek hic durmasin o kiz daha iyi....
Böylece olayi atlatik sükürler olsunki....


Bugün

Bugün pek degsik birgün degildi Kahvalti merasimi sonra ufakdan temizlik kocis evimizin önune bahcemize cicek almis cicek ektik bugün baya hos ve güzel oldu....
sonra az Alisverise ciktim ev icin Markete falan uguradim ardindan Prensesimi babanesine biraktim ve az stress atmak icin kendimi Otobana atim...
son ses müzik ve hiz iyi geldi... bide Kocisim dün arabama yeni Araba Janti aldiii Autofelgen anasini aglatim bugün arabaninnnn iyi oldu ama stress atim.. kocis facebooka da atmis resimi sizinle paylasayim yeni araba jantlarimm:)



Sonra Kaynanamgile gectim tekrar prensesimi almaya oturduk cay ictik..
o ara benim herif Facebookdaymis bir resim Paylasmis 4 5 tane kadin Mini etekli falan Temizlikci olarak bir erkek sayfasindan bulmus böyle temizlikci kim istemez diye..
 beyefendide bende isterim yazmis Kaynim onu gösterdi bana :D Yenge bak abim neler paylasiyor diye..
actim telefonu bi firca cektim sonra telefonuda kapatim iyi yaptim az kosun pesimde kaynanamgili aradi
konusmadim :D beter olsun telefon hala kapali trip atcam yarinda görur o...
sonra gelirkene kendime döner aldim yemekle ugrasmim diye ve affiyetle bi güzel yedimm
kola esliginde göturdum koca dürumu acilica ohhhhhh sefam olsun...




Simdide Cayimi yudumluyorum az sonraki postlarda görusmek üzere byyyyyyyyyy:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...