9 Haziran 2012 Cumartesi

Yine Yeni Desing ! Nasil Olmuss??

Selamlar yasiyorum yasiyorum basima neler geldi bir bilseniz.. prensesim merdivenden düstu carsamba dan beri kollu sarili onunla ugrastim kiyamam yavruma... yarin dolu dolu gelicem kisaca hello diyip kacmak istedim...
ben herseyden cok cabuk usanan bir Insanim...
Desingim daha yeniydi ama yine degistim Öteki cok cavcavliydi bence gözumu yormaya basladi bende böyle sade birsey yapayim dedim nasil olmuss?? ohhh missssss valla icimi rahatladi..
böyle kalicak sonra kafam eserse yine degisicem....
dahada degsikler gelicek yokariya navi falan yapicam bide yazi ayari falan ayarlamam gerek ama yarin artik...
simdilik Iyi geceler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...