2 Haziran 2012 Cumartesi

Bu cuma bana iyi gelmedi..:/


Cuma günu hayirli birgündur sabahin erken saatlerinde hayirli cumalar yazmistim Facebook hesabima ama herkeze hayirli geldi bana pek gelmedi sanirim bugün öyle Stressli birgündiki..
Sabah uyandim kahvaltiyi etim Mutfagimi topladim telefonum caldi.. ariyan kiz kardesim Asli
Abla cok sancim var hic iyi deglim nolur hemen gel dedi...
acayip telaslandim daha doguma iki ay var.. Gitim baya bir kötulemis hemen Hasatneye göturdum....
Hanimefendi dün uykuyu uyumamis temizlik Yapmis evinde derdine noldusa sanki evi batiyor daha yeni mobilyasi neyi.. sonrada ise gitmis sabaha kadar callismis uyumus uykuda sanci vurmus...
Baya yormus kendini yani zorlamis az kannamasi varmis cok az birseyde Acilma olusmus.. hamile ya kendisi..
Kocasida callisiyodu.. Doktor cok Az acilma var dedi... kannamasi vardi az birsey birde Gebelik sekeri diye birsey cikmis.. yeni yeni adetler bende yoktu.. gebelik Sekeride yüksek cikti hanimefendinin..
dinlensin dedi.. hastanede bir saat kaldim yaninda uyudu az dinlendi.. Sonra Annem olcak kadina haber etmis... kocasinada ben haber etmistim... bir saat durdum yaninda... Sonra Annem olcak o kadin geldi...Dedim ben gidiyorum birsey olursa haber et yapicagim birseyde yok suan dedim.... Mecburdum gitmeye yüzunu görmeye dahi tahamulum yok... bide bana gelmis nasilsin torunum nasil diyor nerden torunu merak ediyorum..
öyle cahil.. öyle aciz.. ki yüzume nasil bakti.... eee allah büyük alma mazlumun ahini cikar ahteste ahteste senmiydin beni sokaga atan analik yapmayan.. karnina düstum andan beri eziyet eden.... simdi yapayanliz kaldin... hic cevap bile vermedim bacimla vedalasip ayrildim.. ondan sonra Kocisi aldim.. kocisinde arabasi bozuldu bizde araba cift.. arabanin vitesi takilmis bey efendi cekim diye vitesi kökden koparmis sabah tamire vermis..
Önce beraber alisveris etik eve az.. Ardindanda kociisimi ise biraktim..... sonra evime geldim alisveris falan yerlestirip süpürge falan yaptim öyle gecti zaman.. bacimi aradim.... eve dönmus geri iyimis durumu sükür
ayrica iki gündürde izinliyim evdeyim keyif catiyorum yiyip icip yatiyorum iste
öyle iste bu kadar bugünlik kisa bir post olsun:)
Hoscakalin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...