2 Haziran 2012 Cumartesi

Kaza yapiyodum ucuz atlatim !!

selam canlarim, bugün baya bir stessli gündu ! büyük bir kaza atlatim.....
bugün az kalsin bir 4 5 yaslarindaki cocuga carpiyodum...
Simdi normal yollda gidiyorum arabamda müzigimi acmisim miss gibi yoll haki benim
lambamda yaniyor gectim az ilerde bir cocuk firladi önume bisikletle cocuk
4 5 yaslarinda dedesiyle geziyomus cocuk önume bi firladi yollun ortasina kadar geldi... ben neye uguradimi sasirdim hemen ayagimi nasil frene koydumu dahi hatirlamiyorum bi fren yaptim kendim bile sarsildim az kemerim oldu hallde... Tabiki cocuk haksizdi dedesi görunce hemen pesinden kostu.... sarildi cocuga....
Bende neye uguradimi sasirdim... yemin ederim iki adim mesafesi vardi aramizda o derece.. az kalsin carpiyodum.. nasil oldu anlamadimda zaten 30la gidiyordum birden nasil firladi karsima... o kadar hiz yapmadim yapmamama ragmen nasil hemen frene basinca kendim bile öne sarsildim valla bilmiyorum hala etkisindeyim... hemen arabadan indim Dedesi cocuga sarildi dedim iyimi cocuk cocuk iyidi ama konusmadi... Alisverisden geliyodum allahdansa ve tek basimaydim aysu iremimde yoktu..... allah korudu hemen bagajdan bir su sisesi kaptim ve cocuga su icirdik az... Cocuk cok korktu yazik cok üzüldüm konusmaya basladi sonradan dedesi özur dilledi benden.. adamda Yasli napsin kosamadi pesinden dedim önemli degil adamda iyidi cok sükür adam siz iyimisiniz dedi iyim dedimde yalan ilk defa basima geliyor böyle birsey kac senelik söforumda böyle olay yasamadim.. adam Torununu tavladi gel dondurma alalim diye göturdu yazik o cocuk nasil etkilenmistir simdi allahdansa carpmadim cocuga birsey olmadi... kendim hemen bir köseye cektim ellim ayagim bosaldi resmen benim herifi aradim agladim telefonda ayy o kadar kötu oldumki hala beynimdeydi atamadim adam baya telaslandi noldu kazami yaptin diye onun gibi birsey hemen gel dedim... geldi yanima sarildi önce anlatim olayi bana bir kahve aldi oturduk bir köseye az kendime geldim.. yüzume su falanda carpti.... ayyy valla ne gündu ucuz atlatik verilmis sadakamiz varmis.. benimde basima gelmiyen kalmiyor zaten..
camiye para vericem bunuda böyle atlatik ama cok korktum varya o cocugun piskolojisini merak ediyorum adama mutlaka piskoloja göturun dedim bakalim cocuk önume nasil firladi ya napicagimi sasttim allahim yarabbim... bisiklete kücück cocuk... hala etkisindeyim...
ucuz kurtulduk buna sükür ilk defa basima böyle birsey geldi... soguk kannlida olamiyorum...
Rabbim kazadan beladan korusun herkesi insallah...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...