1 Haziran 2012 Cuma

" Eyvahhh " Bide buna Alistimm :)

Selammmmmm Siz suanda kimi okudunuzu biliyormusunuz ? heaaaaaaaaa??
nerden bileceksiniz hep Annem gircek degil ya azda ben Takilayim benim bennnnnnnnnnnnn
AYSU IREMMMMMM Baktim anam Kac gündur Ölü gibi ben Online gelim dedimmmmm
Kac gündur Annemi ölduruyom ben nelere alistim nelere bir bilsenizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Bu kari Bana zor Güc memeyi biraktirdi !! Ne güzel emiyodum Kardesim ya memeyle uyuyodum taptatli sütt geliyodu ama nerdeeeee Neymis efendimmmmmmmmmmm

- kazik kadar olmusummm
-dislerim varmiss
- Kucaga yakismiyormusum
-Heryerde istiyomusummmmmmm

Isterim kardesim cocugum ben cocuk ! Ama biktirdi beni memeden emiyorum artik onun olsun Memeside sütude Emicem Küstummmmmmm 4 Gündur emmiyorum zorlaniyorum Cok Miz Miz oldum ama napayim muhtac deglim ben o memeye bi kere hihhhhhhhhhhhhhhhhh

Cisimide Lazimliga yapiyorum cok zorlanmadim sürece bez istemiyorummmmmm
Büyudum artik Tek basima gidiyorum Lazimliga oturuyorum ama pisttttt birsey diyim mi ( arada lazimlik disina ) da yapiyorum Annem pesimden kosuyor su vileda dedikleri seyle heryeri siliyor ( hihiihi) bir Hosuma gidiyoki cip cip suyla oynuyorummmmmmm

Birkacgündur neler yapiyorum nelerrrrrrr nerden baslasamki

- Dün Annemden Önce Uyanip Annemin yatak odasindaki süslenme masasina ciktim sandalyeye basip Kutuda Taki maki ne varsa taktim iki tane takisinida Kirdim !! benim sucum yok Lastikleri adiymis kocamanca söndurdum oda koptu napayimm Allah Allahh.



- Kac gündur uyumuyorumm
mmm uykudan kaciyorummmmmmmmmmm babami beklemeye alistimmm
babam gelmeden Uyumuyorum babami özluyorum canim ben aaaaaaaaaa babami görmek istiyorum niye uyuyim allah allahh Babami bekliyorum o yetmiyorrrrrr geceleri cikolata seker krizim tutuyo ( Anneme cekmisim bu konuda valla ) Bugün meselaa Hariboo istedimmmmm Annem yarin alalim dedi agladimmmmm
Annemde en sonunda Babami aradii söyledi Babam gelirkene almissss yedim uyudummmmmmmm bunlarida suan rüyamdan yaziyorummmmmmm

Babami beklemeye alistimm hergün babam bana birseyler aliyoo bugün gec gelcekti ama ben aglayinca erkenden geldiii haribomu almisssss bi güzel yedimmmmmmmmm

- bu ara cok seker cukalta yedim icin enerjime dicek yok, oyuncaklarimi 50 kere dagtiyorum annem topluyorr isi ne toplasinnnnnnnnn

- Dün balkona ciktim caktirmadan Annemin yeni ekti cicek topragiyla oynadim kazmami küregimi salladim icinee annemde banyoda camasir atiyodu annemin seslenmesini duydum hemen geri cikip yatak odasina saklandim carsafida cektim üzerime Annem önce balkonu gördu bagirdi sonra beni aradiiii tabi carsafinida batirdim toprak ellerimlee ohhhhh ne iyi etimmmmmmmm bitane dötume vurdu ama valla hic acimadiiiiiiiii

- kac gündur cok bagrip agliyorum cok inatciyim yemekde yemiyorummmmmmmmmm canim cikolata seker cekiyoooooooooo

- bide ben artik istedimi giymek istiyorum gecen alisveride pantolumu kendim sectimmmmm bugünde esortmanimi kendim giymek istedim gideyim kendim seceyim dedim dolabi indirmisim asaga napayim annem olcak hatun yamuk yumuk dizmis zaten düstu hepsi sucum yokkkk anneme bunu giycem dedim yine dolabimi dagitin sen dedi bagirdii anlaysiz kari nolcakk beni palyanco gibi giydiriyor hepp
ohoo daha neler yaptim neler o kadar cok yaptimki kendim unutum full yaramzliga devammmmm
az daha büyüm daha fena olcam o zaman babamada annemede kök sökturcem bu daha yetmezzzzzzzzzzzzzzzzzz
bu arada babam tuturmus ikinci cocuk diye annemle konusup duruyolar ben gösterim onlara ikinci cocugu
üzerime kuma getirmek haaaaaaaa az daha yaramaz olayimda vazgecin siz cocuk sevdasindan ben neyinize yetmiyom ulannnnnnnnnnnnnnn cocuk mocuk yok bogar öldürum anneeeee karnina tekme vurummmmmm dogrup napmaaaaaaaa baba sende akili uslu dur deli etmeyin lan beniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
AYSU IREM BEN AYSU IREM NELER EDERIM SIZEEEEEEE :D


neysee bacagim kasindi ben bir uyku pozisyonu degistireyimmmmm iyice sardi uyku benii
Birdaki yaramzlik postumda görusuruz

HOSCAKALINN

AYSU IREM !!!!! :D


2 yorum:

  1. ınanılmaz guzel bır post yaaaa ...okurken nasıl guldum varya hele cısını lazımlıga degıl yere yapıp kaması hahahha carsaf altına saklanması ay yerım ya bayıldım bu pstu:) bıraz buyusun bende yapmak ıstedım:) sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) sevindim canim begenmene
      evet evet cok fenayizzz :) yaparsin insallah canim :)

      Sil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...