16 Haziran 2012 Cumartesi

Kadin doymaz Asla Alisverise....

Kadin doymaz Asla Alisverise :=) fazla uzatmadan basliyorum.. yarin ( cumartesi ) esimin Is yerinde düzenlenen bir Partti var oraya katilicaz yemekli... davetliyiz onun icin Alisverise cikmistim ve ellim baya dolu döndum:)

Öncelikle Giyecegim kiyafeti eklemek istiyorum.
Iki kisimli cektim net olsun diye... 2 bedende büyük aldim... Üstume oturmasin diye hem benimki
Rahat edemez :D Beni etirmez hemde Taytla Kombinlerim veya corabla diye düsündum boll güzel oluyor elbiselerde...

Bu Üst Kismi Gömlek tarzinda Icine Askili bir badi Giyicem. Siyah renkde.




Buda Alt etek kismi burasina asik oldum.. ♥


Fiyati : 39,99€
Aldigim yer : Bonprix



Bunlarida denedim cok hos oldu.. ve aldim Gündelik veya baska bi yerlerde kulanabilirim diye düsündum..
Taytla Kombinlicem bunuda ve Bir Kemer takicam üstune :)



Fiyati : 29,99€
Aldigim yer : Bonprix

Buda Dügunluk bedenim yoktu 3 beden büyük :D ama oldu gayet rahat ve ferah oldu...




ve Bunun fiyatida 40€ :) yanii

Fiyati : 39,99€
Aldigim yer : Bonprix


Bunlarda Kiyafetlerimin yaninda Ufak tefek Alisverislerim...


Giyecegim kiyafetime Kombinlicem minik El Cantam






Fiyat 3,95€
Aldigim Yer : Tally Weill

Küpeye Doymam Asla Küpeciklerim




 Aldigim yer :Tally Weijl
Fiyat: 3,95€

2€ dan taaa 68 centlere düsen tasli küpe :D pek güzel degil belki ama tas var ve
Yaprak o yüzden hosuma gitti :D
Fiyati 68 Cent
Aldigim yer: Woolworth



Tokaciklarim ♥ Kizimla ortak kulaniyoruzz :) 
 Aldigim yer :Tally Weijl
Fiyati : 1,43€


Elbisemin Altina giyecegim Parlak Ince Corab ♥
Aldigim yer : D&M
Fiyati : 1,99€


Tras Jelim ve Sac Sprayim ♥







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...