14 Haziran 2012 Perşembe

Nilayin Karmakarisik " Tatli " si...

Bu Ara yine cok Tatliya düstum canim Asiri derecede Tatli istiyor bende Hazir Tatli Yufkasi Aldim.. Ilk defa yapiyorum. Kulanmasi az Zor oldu ama Zoru Basardim.. Ne Tatlisi oldunu bilmiyorum Kafama göre yaptim birseyler..


Karisik Tatlim 


.


Malzemeler :

1 Paket Tatli Yufkasi
Ceviz Ici
1 Paket Tereyag ( bizim yag yani )

Serbeti icin
3 Bardak Seker
3 Bardak Su
Azcik Limon


Yapilisi

Önce Yufkalarimizi aciyoruz.. ne sekil yapmak istedimizi düsünuyoruz görundu gibi ben karma karisik yaptim ama. Gül seklini vermek istiyorum size yani su Yuvarlak olanlar.


Yufkalar cok Ince oldu icin 2 Tane kulandim.
Iki Tane Tatli Yufkasini alip Uzunca seriyoruz
ve Yanlarini Katlayip Ortasina Ceviz icimizi koyuyoruz....




Yanlarini katladikdan sonra Cevizlerin üstunude yani ( göstermek icin yarim katladim )
Kapanmis Halli.


Kapatikdan sonra Uzunlamasina Rulo Seklinde sariyoruz...



Böylece Sariyoruz ve Bicak Yardimiyla Kesip Kesip Tepsiye Koyuyoruz
Bölyle Bitaneden  Rahat 5 6 Parca Cikiyor 5 6 Parcayi böyle tek tek istedimiz kadar sardikdan sonra Bicakla kesip Tepsimize yerlestiriyoz.. Bu Islemi Istedimiz kadar baska sekilerede yapbiliriz.

Ücgenleride Ücgen Hallde Kesip Kapatiyoruz.

Ardindan Bir Paket Tereyagimizi Ocakda Iyice Eritip Kizdiriyoruz, Ve Bu Islemi Bitirdikden sonra Tatlimizin Üstune dökuyoruz Yavasca tepsinin her yanina hepsi Nasiplenicek.
Ardindanda Firinliyoruz ve Kizarana kadar Tutuyoruz icinde...
10 Dakika Dinledikden sonra Üzerine Ilik Olan Serbetimizi Dökuyoruz...
Ve cekene kadar Bekliyoruz..
Ardindanda Affiyetle Yiyoruz...


Affiyet olsun...


1 yorum:

  1. ellerine saglik canim:-)
    cok degisik olmus....

    öptümm

    YanıtlaSil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...