23 Temmuz 2012 Pazartesi

Ben Döndum....

Selam olsun herkeze.. öncelikle hepimize hayirli ve iyi Ramazan aylari diliyorum....
Ben yokene kardesim post atmis.. ama az gec atmis :) ben ondan 1 hafta öncede hastaydim malesef....
hala tam düzelmis sayilmam ama büyük belayi atlatim sükür...
Hasta diyorum bu duruma cünki hatirlamak dahi istemiyorum..
Rabbim düsmanin basina bile vermesin... tek diyebilecegim su ki..
KENDIMDEYIM NILAYIM Allaha sükür... Aklim yerime geldi bedenimde yerime geldi...
psikolog tedavim devam edicek bugün gitim geldim...
ben KOCAM olmadan bunlari asla atlatamazdim... o benim Mucizem..
bu Mübarek ayda bu seyleri yasadisam Mucizeyse KOCAMDA benim Mucizem Iyiki o var.. Iyiki destekcim Iyiki ayni yastiga bas koydugum Kisi.. Inanin korkunc seyler Yasadim sanki Kadir Azabimin yarisini cektim.. Hemen unutmak istiyorum hatirladikca titremeye basliyorum.... hemen unutmak silmek istiyorum.... düsman basina gercekten böyle birsey.. ne oldugunu anlatmicam anlatmak iyi degil böyle seyleri bende kalicak... ALLAH Imamimizdan ve Kocamdan razi olsun..... Kocam olmazsa ben bir hicim..
her defasinda beni Bataklikdan cekip kurtaran saran tek varlik.. ve sunu anladimki HAYATIMDA sadece o varmis.. bu dünyada hasretiyle tutusup yandigim kisiler icin savasiyordum hala ümitle onlara kavusabilecegimi saniyordum ama artik daha iyi anladim ve onlardan nefret ediyorum.. iyiki ailesiz büyümusum....
Tek askim tek Kocam ve Kizim var benim.. Cok perisan oldu onlarda.... ama artik ben varim ve ben dahada güclendim artik.. Piskologuma gidicem gelicem bir ay boyunca.. Ilaclarimida alicam...
Eski Nilaydan daha iyi Olucam....
Yorum atip Gecmis olsun diyenlerdende allah RAZI olsun.....
Sizde Iyiki Varsiniz....
Simdilik bu kadar Hoscakalin...

15 yorum:

  1. çok şükür çabuk atlatmışsın, Allah bir daha yaşatmasın her ne ise.hoşgeldin yeniden :)

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun sana bu kadar iyi gelen eşini Rabbim yanından eksik etmesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol... aminnn :) cok tesekürler

      Sil
  3. allah bir daha aynı acıları yaşatmasın geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  4. Tşkler.. sanada hayırlı ramazanlar.. vallah çağla bana bahsetmedi bu konudan o yüzden birşey bilmediğim için sana geri dönmedim ... :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa göruyonmu sunu bana kod bekliyom demisti:S gicikkkkkk kiz sagol canim.

      Sil
  5. ALLAH gelmiş geçmiş etsin inşAllah canım.
    Büyük geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  6. sagol canim allah razi olsun:)

    YanıtlaSil
  7. Nasıl birşey istiyorsun ki canım ? yapa bilirsem elimden geleni yaparım :*

    YanıtlaSil
  8. cokkkkkkk gecmis olsun canim gercekten üzüldüm, kardesinin yazisini görmedim.Aman dikkat et kendine ben anliyorum seni,hic bir sey ailenden üstün degildir,hic bir sey icin üzülmme degmiyor ,evladinin sana cok ihtiyaci var onun icin takma kafana.Allah huzur ve sagligimizi bozmasin insallah hayirli ramazanlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sagol canim allah razi olsun
      sanada hayirli ramazanlar:)

      Sil
  9. Hosgeldin canim benim:)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...