25 Temmuz 2012 Çarşamba

Kopjackkkkkkkkkkkkksonn:)




Kocis evde bir Cekirge görur ve Öldürur ardindan Cöpe atar !
yanima geri oturur...
Ben : Saskin saskin bakarim..
Kocis : Noldu?
Ben : Ayy bari disari atsaydik.. üstunede bi avuc toprak atsaydik yazik ya...
Kocis : Hayatim senin kafanmi güzel?
Ben : yoo niyeki Sonucta oda bir can tasiyordu !
Kocis : heee oldu ben yarin ona Mevlüdte okuturum yemek falanda dagtiriz
hata sen kalk oturmaa
Ben : Niye oturmayim?
Kocis : Helva yap ! 

********************************************************

Yemekden kalan Az birsey Patatesi Püresini cöpe dökerkene...
Kendi kendime Mirildanirim

Ben : Güle güleeeeee patates püresiiiiiiiiiiiiiiiiii kendine iyi bak ( dökerim cöpe )
Kocis : Arkamdaymis ve beni dinlemis :D Güleeeeee güleeeeeeeeeeeeee Nilaycimmmmmm
bugün Agzina layik degildim kendime iyi bakarim görusuruzzzzzz
Ben : Sok olmus bi halde önce cöpe bakarim ardindan kahkaha sesi gelen arkama..
Sen benimle Kafami buluyosun ya ?????
Kocis : Kahkaha atmakdadir..
Ben : defol ya cik mutfakdan yüruu timarhaneden kacmis deli gibi gülme tepemde !
Kocis : Pardonnnnn? Deli benmi oldum simdi vay anasini....
:D
************************************************************


1 yorum:

  1. :)))) gayet eğlenceli bir çift Allah muhabbetinizi arttırsın :D

    YanıtlaSil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...