28 Temmuz 2012 Cumartesi

Citir Citirr Keyiflerr:)

Helllooo iyi geceler nabersiniz... ben iyim prensesimi bugün
22:30 de uyutum onun tadini cikariyorum keyif cattim az dinlendim iyi oldu valla:) bugün rekor kirdi erken uyudu babasiyla bahcede oynadi yoruldu sipam yikayinca mayisti bende direk uyutum misil misil uyuyor simdi. Hem kocayla az bas basa takilma firsati hemde dinlenme firsati paha bicilmez..
de suan böbreklerim agriyor az... üc gündur burda hava acayipp sicak 30 derece nerdeyse.. yandik pistik askili badiyla yattim kalktim üsütum galiba aldandim.. ama agri kesici ictim iyim simdi. 
Az önce donurmaa keyfi yaptim soguk soguk göturdum valla bugün kalori bombasi oldum kalorili yemekler abur cuburlar kalori patlamasi yasicam:))
Sahneli cikolatali dondurmammmm♥ mideme indi bilene
tabi bu kaseyle yetinmedim Kizimin Kaktus dondurmasindanda bitane asirdim:D
özur dillerim annecigimmmmmmmmm





Bugün kocacim gönlumu almak icin cikolata doldurmusss♥ beni mutlu etmenin yollunu biliyor
birsey daha almis ama o bana özel kalsin ! :)
Hastayim bu cikolatalara hepsi bittiler bileeeeee:)


Buda dün yaptigim mantii bacim geldi gecen bebisle bosduk kalktik aksam yemegine 3 4 tepsi kadar manti siktik ve affiyetle yedikk cok leziz olmustu ama:) iki gün manti yedik resmen:))




simdide Yozgat fmi actim dinliyorummmmmmm ve azda blogumun facebook sayfasiyla ugrasiyorum
cogalmam gerek eski sayfa kapandi malesef...
sizde bir begen atarsaniz hem beni daha yakindan takip etmis hemde beni mutlu etmis olursunuzz
hadi hemen begenelimmmmmm:)



TIKLA VE BEGEN :) BENI DAHA YAKINDAN TAKIP ET :)

1 yorum:

  1. komm keyfim komm:)hemde yozgat fm haa:))tuttuum bunuu süüperr:D:D

    YanıtlaSil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...