28 Temmuz 2012 Cumartesi

Mini Minacik Alisveris ♥

Minacik dememe aldirmayinn:) uzatmadan basliyim...

azcik Kik alisverisi :) Ben cok Toka kayip ederim nereye atigimi bilmem hep o yüzden her alisverisde mutlaka toka atarim:)


Toka gibi Küpe Manyakligimda vardir :) 



Normalde öyle Ucuz parfüm almam ben vucuda cok zararli.. diye ama bunun kokusu cok hosuma gitti ve ativerdim arabaya.. 




Bunlarda D&M Alisverislerim

Ben Üc cesit Sampuan Kulanan biriyim :D Ücündende memunum o yüzden ne istersem o an ondan aliyorum..

Ve Ojee Bunu yayinladim mi emin olamadim ama en son aldigim oje lakin pek Memun kalmadim..
degmedi fiyatina.. memun kalmadim... rengide görundu gibi cikmadi daha bi acildi resmen tirnagim gözuktu boya o kadar adi cikti yani... yazik 3€ ya ! Astorun un ürunlerini cok denedim ama
malesef hicbirinden memun kalmadim birdaha astor sokmicam evime !



Her sabah Yüz sabunliyan birinin dovesi eksik olmazz:)  Yüzumu dove haric baska sabunla yikamam
Yikanmayada Fa kulanirim gayete memunum. hele Pembelisi harika kokuyor



vee Cilt Temizliyici hem Maske Hem Peeling Cok ise yariyor gercekten Siyah Noktaciklari Sivilceleri cok güzel Temizliyor ben Peeling yapiyorum genelde.. Mütis birsey.
Fiyati azcik tuzlu boyutuna ama deger.. Genc kizlara duyurulur Sivilce ve Siyah Noktaciklar icin
Ideal:)


Bunlardaa Öteki Sampuanlarim :) Cok güzell kokuyolar koku sacda iki gün kaliyor vazgecemiyorum sacida güzel besliyor.



Bunlarda Bakimdan sonra Burnunun Üzerine Yapistirilan Yapistiricilar...
Burnuna falan yapistiricina hafif yaniyor galiba temizliyor 
Ise yariyolarmi hala cözemedim ama uyguluyorum :)



bu Kadarcikkkkkk
Hoscakalin ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...