31 Temmuz 2012 Salı

kisim kisim herseyden biraz....


Herkeze Selamlarr Iyi Ramazanlar nasil gidiyor Ramazan?
Ben Iki Gündur tutuyorum allaha sükür.. bana az gec uguradi rahatsizligimdan dolayi ve Ilac aldigimdan dolayi.. iki gündur niyetliyim allaha sükür. Gayete güzel geciyor benim su heriff olmazsa dahada harika gececekde... düsündumde birkacgündur yine post atmiyorum bir Posta herseyi birlestireyim dedim...

Pazar günunden basliyalim... Cumartesi günu esim geceye kadar  callisti nöbeti farkliydi...
gece geldiginde Hasta geldi eve Basim cok agriyor falan dedi normalde basi hic agrimaz onun kolay kolay beti benzide yoktu. Sicak suyla yikan uyu dedim Beyefendi dikine gidicek ya gitmis Buzz gibi suyla yikanmis uyumus.. Pazar sabahida macera basladi tabiki.. Sabah yatakdan kalkamadi
boynu basi heryeri kasim kasim kasilmis:) kafayi dönderemedi basini dönderemedi...
dedim Olmicak böyle.. Üstunu bile zor giydirdim... heryeri aciyordu. Acile gitik Gas gevsetici igne yedi birde agri kesici. Raporluydu Pazartesine kadar..

Pazartesi : Pazartesi günu ilk Orucumuzdu benimkide beni beklemisti beyefendi Iki sene oruc tutmadi.. benim zorumla tutuyor bu sene. De dedigime nerdeyse Pisman oldum yani...
Dün öyle bir Rezil gectiki.. Anlatamam bir Sinir bir Sinir sanki görende
Sabah uyani uyanmaz kahvalti eden bir adam sanicak... bana cin eziyeti yapti resmen..
Öglen 12 Oldu  Basladi bu Yemek yapmayi düsünmuyomusun diye.. dedim daha dünyanin vakti var...
Dinletemedim Firinda makarna istedi yaptik.
Telefoncuya gitik geldik. Adamin Beynine Nikotinsizlik vurdu resmen..
Sigara Redbull Kahve icemedi ya krizlere girdi resmen...
Geldik ayy bi sinir oldumki . Bana dün Resmen saat gelmeden önce 6 Ögun yemek pisirtirdi..
Yiyeceginden degil ya iste Inat.. Yapma etme canim yiyemiceksin corbayla doyucaksin dedim köpurdu adam.. dolabda yogurt Kalmamis.. aksam yemek istedi.. hangi birini yicekse Unutmusum dedim allahimm demez olaydim... Ben senden parami esirgiyorum kartlarin cift cift adam akili alisveris yapsana bu ne dolab kurumus söyle böyle halbise Dolab fulldu istedi birsey yoksa o dolab bombostur.. Delendi Gitti.
6 Ögun yemek Pisirdim zaten Birde kek istedi kek döktum yogurta yoktu marketen gitmis
cift yogurt almis ardindan iki koca torba chips abur cubur doldurmus..
Kola falan almis Allahim öyle bir doyumsuzluk yaptiki anlatamam.. 
cok sinirliydi...ardindan gitti az uyudu... geldi tvyi acti ha bire saate bakti adam cildirdi resmen...
Yemekler cok oldu ziyan olcakti dinletemedimde.. bende Kiz kardesimi cagirdim dün..
Onunda yeni Bebegi oldu Bebegi sürekli agliyor kucaga alismis Wc bile zor gidiyomus bide bu tempoya yaralari dikisleri dayanmamis normal dogum yapti ama lohusa dikisleri var düzelmemis intaplanmis cok zorlaniyor.. kac gündur disardan falan yiyolardi.. cagirdim hep beraber iftar yaptik..
geri kalan yemegide bacima koydum :D Dedim isitir isitir yersin.. cok mahbule gecti abla dedi göturdu...
bebisi sevdik baya ayy masallah hemen ne kadar büyumus...
benimki o kadar cok hizli yediki anlatamam cok doydu.. Sahurda yiyemedi adim akili dedim eyvah...
bir tost yedi.. allahdansa bugün Raporu bitti isde callisiyor... Sabah uyandi..
bu seferde ben koydum tepkimi sakin bugün 50 kere arayip yemek sorma ben yapicam yemegi biliyorum karisma dünki gibi rezilikde cikarma cikaricaksanda hic tutma daha iyi benimde kafami bozuyosun dedim..
kiki cikmadi :D Ise gitti sinir durumu nasil bilmiyorumda.. stajerlerine aciyorum canini okuyudur herkesin orda..
Normalde böyle degildi asla ama iki sene tutmadi nefsi iyice kötu olmus... sinir vuruyor adama... seytana uyuyor resmen.. iste oruc tutmamanin zararlari...
Neyse hayirlisi. Kisaca günden gelismeler böyle iste.
Bu arada yokardaki degsikligi farkeden varmi ? :) Nasil olmus.. 
birkacgüne kalmaz düzenlicem yazicam yani :)
simdilik Hoscakalin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...