22 Ağustos 2012 Çarşamba

Aqualand ( Aquapark ) Keyfimizz

Uzun bi aradan sonra herkeze Selamlarrr Ben cok yogunumm bu aralar isim uzuyor toplantilar falan fistan derkene bayram alisverisi bayram temizligi derken bayramida atlatik
Herkesin Gecmis Bayrami Mübarek olsun.. Bugün Isden erken ciktim kocamda evdeydi evde sicakdan patlamak üzereydik.. napsak napsak diye düsünduk ve kocam bana

Esim : Hadi kalk cantayi hazirla gidelim
Ben : Nereyee
Esim : Aquaparka gidelim
Ben : Tabi ümitsiz bir sekilde iyi sana ve cocuga biseler koyum yüzersiniz bende izlerim köseden..

Normalde bana Bikini giymeyi yasakladi iki sene önce :D
Esim : Senn niye izliyosun kösede anlamadigim?
Ben ; ee napayim baska yüzemedikden sonra
Esim : Kim diyor onu sende yüzersin ben varim izin var bugünluk....

Topladik hoppppppppppp ve bugün yüzmeye gitik gece callisicakti
3 saat yüzduk eglendik cok güzel birgün gecirdik.
Harika bir yermis ben Ilk defa gitim Prensesimle kocis bekarkene falan cok gitmis güzeldi Prensesim cib cib suyla oynadi yüzdu oynadi baya eglendik :) güzel oldu ailece keyif catmak Ramazanida atlatik ya tam Tatil moduna girdim keske daha öncedende Gitseymisiz. Resim malesef cekemedim ama size Google araciligiyla birkac resim eklicem :)

Aqualand

Burasi Anagirisi :)





Yokari Bakinca bir kisminda bu Manzarayla karsilasiyoruz...



Burasida Prensesimin Mekaniydi :)






Kisaca harika bir yerdi.. Cocuklarla ilgilenen Özel uzmanlarda var..
Anne babaya bir hoff dedirtiyor Dinlenmek icin Uygun Kosularda Dinlenme Odasi, Sauna, Dusu hersey Tertemiz ve harika
Bugün Kocisle yarim saat Saunaya girdik kalbim durucak sandim :D
Cok Iyi oldu Dinlendik en önemlisi kac ay sonra Nihayett Spor yapmanin yüzmenin tadini cikardik Bu üc saat inanilmaz iyi geldi.
21:00 de geldik geri evimize kocis ise gecti iste.bende yarin callisiyorum cumayi yine iple cekiyorum
size bayram alisverisinin postunu getircem daha :)
Simdilik Hoscakalin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...