17 Ağustos 2012 Cuma

Praktik Birgün :)

Iyi Geceler sevgili Takipcikciklerim...size bugün dengesiz bir kisilik ile geldim...
bugün hem üzgun sinirliyim hemde gayet neseliyim ne hikmetse masallahim vardir daima benim herseyi ayni anda üstume culanmis gibi yasarim....
Sabah Uyandim ise gitim dün kocisle hic görusemedik sabah 4 de geldi bende 7 de uyandim ise gitim aksam 6  ( 18:00 ) ya kadar callistim bugün. Öglen 12de Dosyalara bir basladim kendimi kaptirmisim... sunuda yapiyim buda bitsin diye diye gelicek günun Hafifligini düsünerek basladim..
siparisler listesi.. alinmis siparis kagidlari ders kagidlari cocuklarin durum raporu falan filan derken zaman akti gecti 18:00 de hemen isden ciktim ne yemek yapsam diye düsünerek Kasaba uguradim Kasab kocisin arkadasi oluyor bu arada :) Murat abi.. sagolsun... az kiyma falan aliyim köfte yapayim kahvaltilik yiyelim dedim azda et alisverisi yapiyim dedim.Önumde 2 üc kisi vardi.Murat abi sagolsun cok saygili hemen sandalye fln verdi de oturmadim tabiki:D   Müsterileri gitti tam sira bana gelicekene bir adam geldi...
Bana Yenge bir dakika daha bekle sen dedi...
Ben tabi direk olarak ona öncelik tanidi icin az kendimce kizdim adaminda az isi uzun sürunce...

Dedim ask olsun Murat abi ayda yilda bi geliyom Bekletiyosun beni acelem var benim kenan yemege gelicek bi saat sonra ac kalirsa hesabini sen verirsin dedim az sakaya getirdim....

Olurmu yengem falan dedi az konustuk sakalastik.
Sonra sükür o Müsteride gitti ve Murat abi bana Yenge ben müsterime bekle diyorsam bilki tezgahdaki et taze veya iyi degildir. Dedi o yüzden sana vermek istemedim o adamda gelince dikkat cekerdi o yüzden ona öncelik verdim gitsin diye dedi Sana arkadan getircem ne Arzu ediyorsan Kenan abime Iyi et verim ben dedi.
Sagolsun bana Arkadan getirdi bugün gelenlerden Tezgahdakiler Birgün öncedenmis...
Sagolsun dogradi Terbiyeledi verdi. Kocisin heryerde elli ayagi var ya bu cok güzel bir duygu nerdeyse her ilgi alaninda arkadasi var :D Gerci kocisde onlara cok yardim eti hayat karsilikli onlarda sagolsun ediyolar.
Tam Eti Alicakene Gözume Tezgahin yanindaki Kücük Kücük Lavas ekmegi seklindeki Hamurlar cekti dikkatimi ellime aldim baktimki.
Findik Lahmacun Hamuru yaziyor ayyyyy o an bi sevindim :D Icinde 8 Tane varmis 3 tane atim
Fiyatti 1,60€ Hicbirsey degil onlarida aldim. Aksama Lahmacun yapmaya kararverdim hem bayadir yapmiyodum diye cok praktik hamuru hazir sadece ic yapimaliydim.
Ardindan hemen kosus kosus markete uguradim Peynir zeytin fln aldim Kahvaltigim kalmamisti hemde kocise Poaca yaparim diye bu ara islerim yogun perisan olmasin diye.
Ordada Hazir Kadayifffffff Gördum :D Onuda aldim bugün herseyi Praktige bagladim...

Eve geldim hemen Bakicimla konustum Aysu Iremim hakinda bakiciya ödemesini yaptim gitti.
Sonra hemen daldim Mutfaga Güzel bir Lahmacun ici yaptim ve Hamurlara Koydum Firinladim
Missssss Gibi Oldu citir citir salata ayranla affiyetle yedik.
Firin acikene hemen Kadayifida ayirdim tel tel zeytinyagladim borcama koydum firinladim..
serbetide döktum üstune oda tatlim oldu harika oldu:) bugün Hem uzun callistim hemde güzel yemek yedik :)
Iyimis ya iyiki Praktiklik var :) Size Hamur Kabini göstercem belki isinize yarar veya almak istiyen olur diye :))

Paketi böyle malesef acelem oldu icin hamuru icinden aldikdan sonra cektim ama tahmin edebiliyosunuzdur.
Kalite icin cok pardon telefondan acelece cekilmis bir resim. Böyle pakete oluyor 8 tane fiyatida bitanesinin 1,60€ Bence cok praktik hamurla ugrasmaya dahi degmez ben önceden hamuruyla ugrasiyodum bundan sonra ugrasmicam. Tadi olmaz diyorsaniz aksine incecik ve cok güzel normal hamurdan tadi cok daha güzel ben daha yeni kehsfetim bunu:) belki bazilariniz önceden gördu yapti benim ilk deneyimim bundan sonrada ellimi una sürup ugrasmicam :) 


Lahmacuncuklarimmmmmmm:) ♥
azcik efekt verilmis halli Instrgramm dan dolayi:)



Ve buda Kadayif tatlim :)



Buda Instgrammdan dolayi böyle. Kocis bu aksam evde oldugu icin menüm az daha iyi olsun istedim yoksa yemegi yiyip gidiyodu ama vardiyasi degisti cok sükür onunlada vakit gecirebildim tatlimida cok begendi:)
iste böyle birgündu bu arada kocisle bugün iyi makara kikiri yaptik :D Konuda suydu...

Kocis : Vallaha siz hanimlara ne kalmiss herseyin pratigi cikti lahmacun hamurunu hazir aliyoz, Iskembeyi temizlenmis dogranmis aliyoz, baligida temizlenmis aliyoz.

ohhhhh valla iyi Rahatladinnn 

Ben : Aynen öyleee yapandan allah razi olsun önceden deli gibi tepiniyodum ugrasiyodum bundan sonra ugrasmicam :D 

kocis iyi güldu.. önceden iskembeyi fln dogruyodum temizlemedim hic asla ama mecbur seviyor diye yapiyodum kelle paca ,iskembe corbasi, sonra baligi temizliyemem ben pek... onuda yapiyodum tel süruyodum yüzune iyice temiz olsun diye. Lahmacun hamuruylada cok ugrasiyodum ellerim yara oldu bi ara baya ugrasmakdan ama artik herseyin haziri ve daha güzeli cikti bundan sonra ugrasmicam
bastircam parayi miss gibi alicam herseyi :)

babasi az önce prensesimi uyutu yine komik bir diyalog gecti ben dün gece cami acik uyudum halliyle bazi böcekler girdi yatak odama bende basimin ucundaki dolaba uzun sivri topuklu ayakabimi koydum öldurum diye arada öldurdumde. Tabi kaldirmaya firsat olmadi prensesimizde bizim yatagimizda uyunca kocis bana dogal olarak.

Kocis : Siz kari milleti ayakabiya niye doymazsiniz gece günduz ayakabiylami uyuyorsunuz bu ne simdi bas ucumuzda ??? :D
Ben : Yok canim o ayakabim cok güzel böcek ölduruyor ondan basucumda hep.
Kocis : Allahimm sen akil dagtirkene benim hatun hangi cehenemdeydiiiiiiii !!?
Ben : Cehenemdeymisim iste askim :D
Kocis : Nilayyyyyyyyyyyyyyyy :@ !!" Sert sert bakar :D
Bense kahkaha atmakdayim ama nasil dizlerime vuruyorum gülmekden...
kocisde Hatun sen delimisin divanemisin nesin yaww dedi girdi salona hahaha :D

seviyorum bu adami ya ♥ masallah bizeeeeee

bugün bide kiz kardesimle atistik neyse az sonraki posta sakliyim
az sonraki posta görusmek dilegiyle hoscakalinnnnnnn:)

3 yorum:

  1. maşallah size benden de
    çok şekersin yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekürler canim o senin sekerligin
      eminim seninde benden asaga kalir yanin yoktur:)

      Sil
  2. Merhaba anladim...
    insallah....

    YanıtlaSil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...