16 Ağustos 2012 Perşembe

Pisttt Askim beni uyuyorr biliyorrrrr:)




Selammmmmmm selamligimi kalmis gece olmusss:) Baslik biraz komik evet ama gercektende öyle :D Kocis beni suanda uyuyor biliyor o isde.. dünde böyleydi o isdeydi pc basinda bende evde.. Dün sabah 4e kadar pc basindaydim onu bekledim Iki deli Asik gibi yazismalar falan :D bana Gite uyusana artik Gözlerine yazik dedi uyumadim.. az öncede telefon acti iyi geceler demek icin ben uyumuyorumki daha dedim... bana  Cekmeceni ac dedi Actim ve Cikolataaaaaaaa ciktiiiiiii:)
Bana söz veriyosun simdi yataga giriyosun cikoltani elline aliyosun eme eme uykuya daliyosun dedi :D Söz dedim cikoltayi yedimde Anam bende yan etki yapiyorrrrrr hahaha :D Uykum kacti aksine hopluyom zipliyom neyse facebookdan iyi geceler dedim oda cikmis pistttttt aman haa o beni uyuyor biliyor :D
Yarin callisicam bide bu ara iyi uykusuz dolanmaya basladim ramazandan dolayi uyku düzenim bozulduu:)

Askimin beni uyutmak icin buldu Cikolata yöntemine hayran kaldim desem yeridir :D
Bide sevdigimden almis esekkkkkk paketin yarisini yedim ♥



Birkacgündur Napmisim ne etmisim himmmmmm acikcasi Tembeligimden gelmedim hem degisen birseyde yoktu Sabah is öglen isden gel yemek yap ev topla aksamda tv prensesim derken öyle atladi zaman...
2 Gün önce Kiz kardesim bizdeydiiiiii Mira Nurumuzu doktora göturmusler Igne yemis bize uguradilar...
Enistemiz Antepli :D Bayada iyi anlasiriz sever beni Tvde Icli köfte görduk :D Anam güzel yapar dedi.. tabi bende zitlasicam ya.. dedim ben daha iyi yaparim :D Tabi bu kahkaha ati... Bizim Özel salcalarimiz isotlarimiz var sen yapamazsin dedi Inatlastik dedim yaparim :D Hicbi yere kibirdama enistee bu evden cikisin yok dedim :D Baya bi koptuk.. aksamada kalktim Güzelllllll bi Icli köfte yapiverdim dökturdum o gün inadimdan :D Afferimde aldim ama Elline saglik güzel olmus gercekten ben bu kadar beklemiyodum dedi.. yedi yedi sonraa gicik seyy demezmi Güzel yapmisin ama Anaminki bambaska dedi :D Dedim oyunbozarlik yapiyosun sen.. öyle böyle saka tabiki Ilk tadigimiz damak tadi anne tadi.. onu kimse tutamaz...
böylelikle yine hep beraber bi araya geldik ve güzel yemekleri indirdik midemize...
Inat edince ben Böyle güzel bi Tabak cikti ortayaa :) Affiyetle Lüpletik:)


Sigara Böregi, Icli Köfte, Paneli Schnitzel Tavuk Gögsu,Patates Salatasi



Yani anlicaniz güzel günler gecirdim.... bu arada yazmadim aslinda yazmak istemedimde yazayim...
Kaynanam yaklasik 2 haftadir rahatsiz.. Görusmuyoduk biz ama Kaynim abisine yani Kocise Sms mesaj cekmis... Solum yetmezligi mi ne varmis nefesi zor güc aliyomus falan.. hastanede iki haftadir Sali günu de Amaliyat oldu.. Kocis topu toplam bir defa gitti yanina.. sürekli halsiz yatiyomus.. Kocis aslinda Üzgun ama ben bi Gramm üzülmedim.. Rabbim büyük bana onca sey yapti hasta babama baktim diye demedi lafi koymadi... simdi kendisi babamdan daha kötu duruma düstu babam hic degilse evdeydi oysa hastane köselerinde:) Ilahi adalet iste... ben dua etmicem... insanim ama o kadina karsi degil...
icinizden dua etmek istiyen olursa seviniriz... Allah sifa versin dedim gectim ben gitmemde gelmemde.. en kötu günumde bile yanimda olmadi o bende onun yaninda yokum... belki cogunuz simdi tepki koyucak ama..
ne yasadigimi ben bilirim bide allah gunahsa gunah...ayak basmam Cenazesine bile gitmicem olurda ölürse.. kizi gitsin benim umrumda degil ben ellimi ayagimi cekeli onlardan 7 ay olcak....
yani kisaca demek istedim
 DUA ETMEK ISTIYEN OLURSA SEVINIRIZ...

Onun haricinde az blogumu düzenledim yokari Navi tamamdir :) Sadece telif hakki yazmam gerek o kadar :)
bu arada
 INSGRAMMI SILLDIM 

Benim merakli Bacim buda neymis diye telefonumdan girmis biseler yapmis ben ne resim eklesem onun facebook sayfasinda yayinlandi ayarladik yine olmadi son care sillmek zorunda kaldim.. ama bi kac gün sonra yeniden acicam....
onun haricinde degisen birsey yok yarin yine is var....
Simdilik bu kadar Byyyyyyy:)

2 yorum:

  1. Keyifli günler gecrmişsn canım ne güzel, kayınvalidenede geçmiş olsun...Bu arada tabak harika gecenin bi yarısı yapılırmı bu ya nerden bulucam içli köfteyi =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tatlim öyle oldu:)
      sagol hehe gel sana ikram edeyim:)

      Sil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...