16 Ağustos 2012 Perşembe

Bir Kum Tanesinden Mim im :)

Sevgili Takipcilerimmmmmm yine bir Mim ile karsinizdayimmmmmm:) beni Bir Kum Tanesi Mimlemiss :)

hemen Mimine yer vermek istiyorum ve kendisine Tesekürlerimi Sunuyorum:)






1-Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz. Kalan 1 yılınızda ne yapardınız? 

Ayy Öncelikle Allah korusun diyimm:)) Napardim Bollca Kocamla ve Kizimla Vakit gecirirdim ve onlarin beni Unutmamasi icin bollca ani birakir ve o bir sene kalan ömrumu günluge sigdirirdim 
yazmayi cok seviyorum o yüzden hergün yazardim yasadigimi gecirdim günleri ...


2-Fobileriniz , takıntılarınız var mı ? Varsa neler ?

En Büyük Fobim Dis Doktoru, Ve Böcekler
Ondan sonra gelenler ise Mesela Birinin elli Islaksa ve bana dokunuyorsa ondan cok huylanirim
ve Ciplak ayakla asla dolanmam hep ince corab kulanirim yazin bile, bi yeriyi pis görursem cok sinir olurum ve tüm evi bastan asaga yikar siler süpürum, birsey hosuma gitmedise apacik söyler ve kalkar daha iyisini yaparim vee cok inatciyim haklida olsam haksizda olsam inadim vardir hep inat eder dik baslilik yaparim...  en büyük takintilarim ve fobilerim bunlar



3-Bir sabah kalktınız ve dünyada hiç bir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız?

Öncelikle Niye böyle Oldunu düsünur anlam vermeye callisirdim ardindan esime ve kizimi arar bulmaya callisirdim.



4-Dünyayı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız ? Neden ?

Amerika, Afrika, Tokio,Prag,Irak 
Ordaki Insanlari görmek ve geleneklerini külturlerini ögrenmek isterdim...




5-En son yaşadığınız küçük düşürücü , unutamadığınız olay ?

Ben Tatile ayrilmadan önce Kresimizde ayrilan yani Okula gecen cocuklarimiz vardi ve hepsiyle boy boy resim cekindik o gün icin kücük bir veda partisi düzenlemistik :) resimleri hatira olsun diye kücük bir plakata yapistirip kresimizin ana Kolidoruna yapistircaktik.. ve resimleri ceken hep bendim... neyse ardindan 2 3 gün gecti ben resimleri cikartirmak icin gitim,ama dedimki kocisle kendi resimlerimide cikartirayim gitmiskene  ayri makinadaydi neyse gitim makinaya bagladim ve hepsini cikartirdim Kresimizin resimlerini ayri bir zarfa koydum... aileminkinide ayri bir zarfa..
Resimlerimiz az samimiydi ell elle sarilirkene disarda falan fistan... yani her insana verilcek resimler degil allahdansa cok abarti degildi öpüsmeden ileri gitmiyen resimlerdi.
Ve ben eve geldimde Ertesi gün Ise göturup Chefe vermek istedim zarfi .Aile resimlerimizin oldu zarfi atmisim cantama yanlisikla zarflar ayni sadece birinin agzi acikdi.. karistirmayim diye ama aldigimda kapanmis zarfin yüzu tabi bende halliyle kresinki  sandim.. neyse ertesi sabah ise gitim ve zarfi chefin masasinin üstune koydum görsun baksin diye .. aklima zarfi acip bakmak dahi gelmedi emindim... öglen üstu chef bana geldi ellinde resimlerle ve dediki cok hos resimlerin hepsine baktim dedi.. ben sok olmus betim benzim atmis bi hallde noldu bu adama ne zirvaliyor diyorum.. :D Bana olan güvenin hosuma gidiyor tesekürler resimlerin hepside cok güzel kizinda baya büyümus ben görmeyeli dedi ve zarfi bana uzatii suratinda 1555 olan gülücükle .... benim jeton düstu ve hemen aldim zarfi actim baktim... o an utancimdan yere cakilabilirdim... hemen ayaklandim dedim inanmiyorum yanlis zarfi vermisim... chefe hemen durumu anlatip tonlarca özur diledim.... oda aslinda kizmadi ciidiyet yoktu aksine makara yapiyodu ama ben cok utandim... chefde güldu gecti olur böyle seyler dedi.. bunu hala unutamadim adam büroma geldiginde masamin üstundeki resimlerimizi  hemen indiriyorum asaga :)) 





6-Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey ?
Cüzdanim,Ell Kremi,Ev ve Araba Anahtari


7-Hayatınızın bir kitap/ film olmasını isteseydiniz hangi kitap/film olmasını isterdiniz ?
Ask ve Dram kitabi olsun isterdim :) 




8-İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapacağınız ilk şey nedir?


Merak Etigim Insanlarin hayatini gözetlerdim
Nefret etigim kisilerin etrafinda muzurluk yapar dururdum:)















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...