19 Ekim 2012 Cuma

Arkadasimizi ucurduk yuvadan:))

Baya bi ara verdim farkindayimm ama prensesimizde hastalandi 4 gün kocisle nöbetdeydik basini bekledik....
benim Rahatsizligim olmadan önce bi Arkadasimizi ucurduk yuvadan :) daha dogrusu benim yakin bi arkadasim.. kocisin yakin bi arkadasiyla evlendi :D Bilmiyoduk bile... söyle oldu komik oldu...
arkadasim bana davetiye  vermisti... ayni günde Kocise erkek arkadasi vermis davetiye aksam eve geldik..

Kocis : Yarin Arkadasin kinasi var oraya gidecegiz..
Ben : Olmazzz benim Arkadasinda Kinasi var !
Kocis : Ama benimki davetiye verdi Olmaz.. seninkini iptal edelim 
Ben : Hayirr benimkide davetiye verdi...
( gösterim )
Kocis : Iyide bendeki davetiyenin aynisi...
Ben : Nasil yani.....
Kocis : Ne bileyim bak davetiyelerde ayni :D 

Vardik ki Ikimizinde yakin arkadasi önce bi sok falan olduk yani ama sonra sevindik.. dügünleride kinalarida ayri harika gecti....
Kinada tam gelirkene Gelinle damat Cember yaptik Ilk sirada biz vardik Tam Gelinle damat gelicekene benim adam beni elimden bi tutu damatala gelinden önce gectik Cemberden :) 
baya Eglendik gülduk costuk oynadik. 1,5 Hafta önce oldu ama Rahatsizlikdan dolayi postu yeni geliyor..
Güzel bir Kina gecesi Ve Dügunun ardindan.. bunlar kaldi...


Oynamakdan Sismis Davul Gibi Ayaklarimmmmmmmm Corabimda kacmiss bu arada :D o kadar oynadimki corap napsin. :D  7 Saat ayakdaydim Topuklu ayakabilarla ayyyyyyyyy valla feci Yorulmusum falan



Kina ellime yaktirmadim cünki Callisiyorum Garip Kaciyor herkes bu neyy bu ney diyor gelde gavurlara anlat :) Zaten sevmiyorumda o yüzden dagtilan Kinadan aldim ve yanindada Tabiki Kina Mumu :) Damatla gelin gelirken yakmistik...
Beyaz Mum Kocisdeydi Kirmizida bende :) ve Kinaa



Kinada giydigim Siyah Elbisemm Fazla Abartmak istemedim Sacimi falan kivirdim güzelce kendim yaptim bide evde olan bu Siyah elbisemi giydim.. Suan burdan uzun duruyo lakin boyum uzun oldugu icin Elbise Diz kapagimin hafif altindaydi :) Siyah topuklu tasli ayakabilarimla Kombine etim:)
resimde abaa gibi cikmis yaa :S Kalite icin üzgunum fotoraf makinami hala yeniliyemedim...



Iste bu kadar :) Simdilik Bybyby

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...