19 Ekim 2012 Cuma

Herseyyy bi arada Postuuuuuu:)

Bu ara yine cok Sallladim sizleri :)) Biliyoreeeeeeeeee ama Prensesim hastaydii grip oldu yavrum
Öksüruk Ates Kusma Isal 4  Gün Babasiyla uyumadik basini bekledik öyle...
Sükür bugün az iyi oldu.... Tabi ben Rapor aldim Ise gidemedim Prenses icin Pazartesi is basi yapicam tekrardan. Biton Dosya birikmistir aman allahimmmmmmmmmmmm....

Bugünn Prenses toparlandi icin Alisverise gitik eve fare gelirse aclikdan Ölürdu :D O derece tikir olmus.. prenses hastaykene hazir yedik hep... Bugünde Prensesle alisverise gitik markete falan uguradik prensese bayram cicisi aldim :) Ondan sonra Randevum vardi Kadin Dogumda bugün Dikislerim alindi cok sükür...
Ardindanda kocis aradi yemek yiyelim dedi Yemek molasi varmis 1 saat Lokantaya gitik güzelce yemeklerimizi yedikk daha dogrusu actik bekliyemedik öyle hemen Döner ekmek arasi Kizarmis Tavuk Patates kizartmasi falan aldik affiyetle yedik :)







ardindan eve geldimmmmmmm Prensesle oynaydik tv izledik simdide Simsicak cayimi yudumlayipp azcik keyif catiyorummm

Bu arada Anketimmmmm bitmistir tüm katilanlara

TESEKÜRLERIMI SUNUYORUM ♥

En cok Oy BAKIM Ürunlerine geldi ve Kisisel Az daha paylasima...
Berabere kalirsa ben secicem ne hakinda post aticagimi demistim ve en cok yogun ilgi
BAKIM a var.. o yüzden Bakim Ürunlerim hakinda Post aticam artik....
Yarindan itibahren paylasicam insallah... hep benimle kalinnnnnnn :)
Hoscakalinnnnnnn Sekerlerimmm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...