3 Ekim 2012 Çarşamba

Hertelden Postu :) Ve Resmi Tatil



Iyi geceler Sevgi Pitirciklarimmmmmmm:) sizinle önce giris müzigi paylasmak istiyorumm iki gündur sabah aksam arabada bu sarkiyi dinlemekdeyim cok güzel bi Parca ♥ Benim gibi müzik severler dinlemek ister diye düsündum ayyyyyy cok düsünceliyim ya :P neyse cok simardim..- Anketimi gördunuz degilmi Anket düzenledim...
15 Gün sonra biticek.. ve o zamana gerek Oylarinizi bekliyorum.. Blogumda en cok neyi Okumak istersiniz? Onu Belirtin ve bundan sonrasinda isteginize göre post atayim:) Yapmaniz gereken fareyle sadece bir secenek secip Oylamak 1 dakikanizi almazzz :) Takipcilerimden ricam yapmalaridir... benim icin Önemli oylarininiz. Neyse Uzatmiyorummmm basliyorummmmmmmmmm bugün gayet güzel ve sakin birgündu.
Yarin burda Almanlarin bir resmi Bayrami var ( Tag der Deutschen Einheit )  Ve dolayisiyila yarin is yok Heryer kapali Okular Marketler is Yerleri. O Yüzden bugün baya rahat gündu.. Kresde cocuklar eve erken yollandi.. ve sadece oyun oynandi bugün. Oyunlar ve Sarkilar söylendi :) Kocisde bugün erken birakti. Bugün herkez sabahciydi Prensesi dün ortamiza aldik uyuduk cekirdek ailecik Sabah 7 de saatimiz calldi Kocis ise ben Ise Prensesde benle geldi bugün son gün onuda göturdum... O asagada oynadi Annede büro islerini halleti.bu arada Kocisle limoniydik en son buraya yazdigimda.. Sebebi bende kalsin neden Tartistigimizin... sadece galiba az Abartim meslegi geregi bazi seyler yapti ve az ters tepki koydum.. Napayim Kadinim kiskanma duygum Mevcut alismali aslinda buna aliskinda Zatende benim az Gözum dönunce farkli sonuclandi :D Neyse gönlumu almayi basardi...Nasilmii :) Resimli eklemek istiyordumda izin yok benimki tam bi fotoraf düsmani diyebilirim neyse basliyorum...
Beyefendi Pazar günu izinli olmasina ragmen Ise gitti Vardiyasini degistirdi keyfine göre yapabiliyor bunu. Ve Isyerinde Ifade vermeye gelen bir Adamla tanisiyor ve Adam Cömlekci cikiyor Öyle islerle ugrasiyor yani...
Ve bunun Adamin isyerinede gitmesi gerekiyomus adamin isyerinde yapilan Hirsizlikdan dolayi...
ve Oturmus Adamla Cömlek yapmis :P Benim adamin masallahi var her alanda ilgili mübarek.. bana böyle Kücük resim cervcesi boyutunda Dörtgen birsey Yapmis onun icine Kalp yapip Nilayim yazmis.. Gayet iyide becermis :D Firinlamislar ve Boyamis bile...Ve dünde Gönlumu bununla aldi....
Cok sasirdim bunudami yapiyordun gibisine tepkisi cok rahati " yooo öylesine denemek icin yapmistim " dedi ben basta Hazir aldi diye düsündumde gercekten ell Emegiymis Yatak odamizin en bas kösesinde yerini aldi kendisi :) cok hos birsey olmus.Bugün isyerinden 14:00 gibi ciktim Prensesimle beraber 15:00 de Babamiz geldi eve Pizza ismarladik Pizzalarimiz geldi... Bugün Öküzlugumuz üstumuzdeydi :D Kocis bi pizza yedi orta boyut bende Aynen öyle :D Sonra evimizde baya bas basa vakit gecirdik.. Tv falan izledik.. Aksam üstude Yürus yapalim dedik... ve Rhein kenarina gitik yüruyse Prensesimizde geldi... Özlemisiz Hep beraber birsey yapmaya cok güzel birgündu... Prensesde keyfini cikardi ve cok mutluydu :) Sol Ellinde Baba Sag Elllinde Anne pitir pitir yürudu bizimle :)



yüruduk yüruduk Prenses babasinaa
" Babaaaaa ben dondurmaaa istiyorum dedi "
Babamiz " Aksam oldu prensesim bak hava karaldi heryer kapandi yarin alalim tamam mi dedi "
Aysu iremde Aralee gidelim Aralee gidelim Aral ( Benzinlik ) ordan alalim dedi :D Sipa alistii babasi hergün birsey ala ala biliyor artik Benzinligi :D
Babasida olduuu Oraya kadar nasil yürucez dedi :) 
Tabi ben sirtmakdayimm ve Aysu iremden Bomba cevap !!

" SEN BENI KUCAGINA AL YÜRÜYELIM " 

Hahaha o an kocisle ikimizde Koptuk 90 metreeeee :) allahim yok böyle Bilmislik ölduruyor bizii:) 
masallah masallah kuzuma ♥
Tabiki dayanamadik ve dondurma aldik Dondurma yedik evet evet dogru duydunuz kafayi yemedik bu sogukda dondurma yedik insallah birsey olmaz. Kuzumuza yenik düstuk...
Eve geldik Prenses uyutuldu babasi masal okudu dis fircalandi.. uyundu az bas basa kaldik kocisle ve azcik keyif catik :) keyifin resmi :) kiskanan catlasinnnnnnnnn 




ve simdi kocisin yanina firliyorummmmm gerii :) Herkeze mutlu haftalar ve iyi gecelerrrrrrr:)


13 yorum:

  1. Güzel yazı olmuş takipdeyim

    YanıtlaSil
  2. o istekler hiç geri çevrilemiyor di mi.. şirinlik abideleri..

    YanıtlaSil
  3. naber Nilaycim
    coktandir ugrayamadim
    hersey yolundadir umarim...

    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iyilik canim senden? evet bayadir yoktun.. bende hersey
      yollunda lakin senin durumuna cok üzüldüm:( basin sagolsun...

      Sil
  4. bizimki bile daha yarim yamalak konusmasiya birseyler istemeye basliyor :)) ne sirinler ah ahhh. Guzel gun olmus sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok cok sirinlerrrrrr :) her halliyle belli ediyolar herseyi.
      sagol:)

      Sil
  5. cok seker canım masallah:) bu arada cıpslere bayıldım ımrendım yıneee:)))
    mımledım senı canım,bıde ben almanyadakı kozmetık urunlerını merak edıyorum bunlarla ılgılı postlar yazılar beklıorum,sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol canim.hehe:) canim anket yaptim zaten ankete oyunu ver anketim bitince aticam post bakim urunleri hakinda oylanirsa öptummm

      Sil
  6. Maşallah adasım size güzel bi posttu (:
    Allah ım nazarlardan saklasın.....

    AMİNN.............

    YanıtlaSil
  7. beğenerek okudum Tebrik ederim Nilay ablacım :)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...