4 Ekim 2012 Perşembe

Kermess & Yeni Cami Gezisi

Selam canlarim dün post atamadim cünki cok Yorgundum onun yerine simdi yapiyorumm:) dün Camide Kermes vardi bizim burdaki camide. Ve dün hem Hayir olsun diye ( aslinda bana pek hayir gibi gelmiyor sonucta lokantadada yemek yiyip parasini veriyosun ) ama yinede Camiye gidiyor diye az cok rahatladim.. Neyse uzatmadan Dün yemegimizi Camide yedik Kermes vardi... Bu arada dün Kaynanam hayata tekrardan gözlerini acti...uyandi Komadan... baya bi komadaydi aylarca.... Esim icin cok sevindim.. morali düzeldi.. henuz gitmedim gitmeyide düsünmuyorum zaten.. Esim dun gitti lakin Bilinci yokmus.. hatirlamiyormus Doktor normal demis. Bugünde zaten callisiyor büyük ihtimal Pazar günu gider yanina..
Neyse dünki Kermesden fotoraflar paylasmak istiyorum.. dün baya yedikkk :) Yokarda bayanlar asaga cadirda erkekler vardi :) ve cokta güzel gecti cogu arkadasimi da gördum kermesde hele bayadir haber alip görusemedim arkadasima rasgeldim dün aslinda ben farketmedim merdivenden ciktim Prenses kucagimdaydi transit önce oturcak yer aradim yanindan gecmisim ama görmemisim tam odaya gircem arkamdan biriii

" Kiz haticenin geliniiiiiii haticenin geliniiiiiiii " dedi ben bi arkami döndum arkadasim önce kocaman bi sarildik öpstuk :) naber nasilsin falan derkene yandaki teyze bizim haticeninmi dedi.. oda heee bizim haticenin gelini bu dedi.. teyzede cok sasirdi.. masallah falan dedi...
Ortanci oglanin demi dedi dedim yok Büyugun esiyim ben ortancili Bekar dedim :D Masallah falan dedi az sohbet etik baya bir lafa takildik sonra yemek yedim....

Erkekler asagadaki Adana döner falan yapiyolardi kocise Adana siparis verdirtim asagadan :D

Önce Acili Adanali bi dürum yedim nefisdi....


Ardindan prensesime Et Patates aldik ama pek yemedi.. Lahmacun istedi lahmacun aldim Et ve Patates de bana kaldi onuda yedim :D



ardindan bitane yas pastaa yedim Kahvemin yaninaa



veee ben tatli canavari dururmuyum tatlida yedimmmmmm:) Tulumba tatilisine bayildimmmm resmen daha fazla almadigima bile pisman oldum cok güzel yapmis hanimlar:)



kermesde yiyip ictikden sonra Öteki camiye gitik burda aylarca cami yapimi vardi ve sükür bitti...
dün Caminin acilisi vardi, Acilisa özel Program düzenlemislerdi 1 saate oraya uguradik Camiyi görduk harika yapilmis Cami gercekten... Yeni yapilan Camiden bir resim ( Interneten ama ) aynisi daha dün Acildi.




sonra evimize geldik ve gün sona erdiiiiii:)



1 yorum:

  1. hmmmmmmmmmm kiz ben senin sayfana girmeye cekiniyorum herzaman :)) kanima günahima girceksin okadar lezetli görünüyorki her seferinde yemekler eeee bende rejimdeyimmmmmmmm :)))))))))))))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...