13 Aralık 2012 Perşembe

Günler Ardindan Ben:)


 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh8pM1-6tuNJ9YW94qc5Jji6-fb0XmWFhog0KljjQkiEbzCdLY9-bEtmutCWErQ9IHLC9v5umMjawUTfqFij2sp9Gus1llgnuG2Ii8_7wIci2OgN1kLB-MZ-HtUgKQ7yGnYXutfHBi5kzmZ/s1600/cinli-kadindan-aldatan-sevgiliye-zehirli-opucuk_o.jpg



Kisacikkkkkkk bir merhaba demek istedim sizlere.. post atmayi blogumda olmayi cok Özlemisim valla..
size müjdelii bir haberim var ama:) Kocacigimii ikna etimmmmmmm 1 ayda yine düzenli olarak Sizlerle olucam...

Ikinci Müjdeli haberimdeeeeee hic bahsetmedim sizlere...
2 Haftadir bizde deneme Köpek vardiiiiiii:) ilki pek basarili olmadi ikinci baska bir deneyim yaptik ve Bu köpekcigimizden memun kaldik.. veee artik Bizimle yasiyorrrrrrr:) Karar verdik ve satin aldik
Cekirdek ailemize birde köpekcik eklendi...
Egtim istiyor az.. ama onuda basarizz Kendisi Aysu Iremiminnnnn köpegi.. hemde Gelisimine cok iyi cocuklarin hayvanlar.. cok memunuz suanlik....
Aysu Iremim Ismini Niko Koyduuuuuu ::) yakin zamanda resimlerinide eklicem....

onun haricindee benimkiyle azcik yine limonilardayizzzzzzzz
iki gün önce Görumcem olcak salak.. zamaninda benden kalan tabak len bardagi getirmis.. kapimin önune koyup zille basmis.. bende kapiyi actim kimse yok baktim arabaya biniyor.. o ara delendim.. tabagi canagi yere ne koydusa kaptim arkasindan firlatim ohhhhhh sefam olsun.. hanfendinin araba camini catlatmis...
kocis isden gelmek üzereykene aramislarr cagirmislar beni sikayet etmislerr ayyyyyyy cok korktummm pehh
göya hak kalmasin diye aramiz bayadir Limoni ya... merak etmesin hakim öylede zehir zikim ona böylede.. tabagi canagi arabasinda arkasinda kirdigim sefamm olsunnnnnnn..
kocis az surat yapti.. ama fazla ciidiyede almadiii :D
damarima basilirsa bende delirim böyle.. yine olsa yine yaparim...
baskada yenilik yok canlar.. daha gelirim.....

Instgramda beni takip etmeye devam edinnnnnnnnn
Nilays-world

Facebookdada varimmmmmm orasida güncell

Facebook : Nilays- World Blog adli sayfa.. begenin canlar..
öpüldunuzzzzzzzz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...