18 Aralık 2012 Salı

Iki Kisilik Dügun merasimimiz....

 http://i49.tinypic.com/24qua06.gif




Selamlarrrrrr güzel bir Sali günunden....
Nasilsiniz bakalim? ben gayet iyim isyerimdeyim ve callismakdayim.. :/ onca isin arasinda uguramak istedim post atmayi cok Özlemisim.....
size Hafta sonumdan bildireyim.....baslikda okundu gibi yavasdan yavasdan gireyim konumuzaa:)
ben Facebookda Gelinlik21 adli sayfayi begendiim az Reklam yapmis gibi oldu...:P 
ve bundan iki Aydir bakip bakip agzimin suyunu akitiyodumm böyle:P Ben evlendigimde güzel Gelinlikler yoktu birde dügunum oldu denmez... Ögrenciydik cafede oldu 50 kisiyile.. 
o yüzden icimde baya kalmisti.. Nisan olmadi Kina olmadi.. ufak bir parti gibi dügun olmustu dügun dedisem..
öye ahimli sahimli birsey degil pasta ve taki merasimi yoktu yani... sadece yiyip icip oynamakli.. hep gencler arasi yani.. durum ve inkanimiz yoktu...
bu arada arkadaslarim evlenince daha bir etkilendim sankim....
Kocamda sürekli diyodu 
lan Tekrardan Nikah basilcak Hatunsun... sana dügun yapayim mi ? 
Hep sacmaliyosun coluga cocuga karistik Manyakmisin diyip kesip atiyoduk...
Bir iki defa yakalandim gelinlikleri sezerkene... kocaminda hosuna giti ve begendimiz gelinlikleri birbirimize yollar olduk hep :) Persembe günude..... bana Cumartesi Pazar izinli oldugunu söyledi Normalinde callisiyor ama Izinliymis. Ve bana Cumartesi günu Gelinlik bakalim Tekrardan Evlenelim dedi.. :P Sakaya vurdum ama ciidiydi... ve harbiden yaptik Cumartesi günu Gelinlik aldim... o damatligini giydi.. :D Planda evimizde iki kisilik o ve ben... dügun yapmak vardi...
Balayisiz olmaz diyip  Sehire bir saatlik uzak bir yerden ev tutmus.... oraya gitik cumartesi aksami...
ve Evlendik :P Gelinligimi giydim sacimi makajimi yaptim... dans etik yedik ictik... cok güzeldi bir dügunde ne varsa yaptik Pastada yedik.. ve bollca resim cekindik.....
Pazarteside geri dönduk ve is basi yaptik.. rüya gibi cok güzel bir hafta sonu gecirdik...
Prensesimize bakicisi bakti. Harikaydi hersey...
Resim atmak istiyorum ama malesef izin yok ikna etme cabasindayim facebooka atmak istiyorum...
bazilerine kapak olsun..... Bazi arkadaslarim ögrendigindeyse...
Halliyle tepkiler geldi.... onlara ne bilmiyorum kendilerini nimeten sayanlar iste.. bazisi

Dünya kadar parami verceniz... 
Sacmalik ben o paraya sunu bunu yaparim...
Hic yakisiyormu cocugunda var....
amann ne dügunu gidin bir yemek yiyin iste...
Siz varya karili kocali delisiniz tam birbirinizi bulmusunuz tencere yuvarlanmis kapagini bulmus...

Evet biz yuvarlandik birbirimizi bulduk ve ALLAHA SÜKÜR deli gibide seviyoruzzz 
istedimizi o anda kalkip yapabiliyoruz INKANIMIZ var ya sizin?? sizin olmadi icin fesatlikdan catliyorsunuz...
allah sizin gibi dost görunup düsman olandan korusun...
2 3 dengesiz böyle dedi ama gerisi sagolsun cok güzel falan dedi tebrik eti....
Ben cok mutluyummmmmm kocamida deli gibi seviyorum sizde aslinda geberip bayilirsiniz kocaniz size yapsada.. iste yapmadiklari icin bu tepki.. anliyorum sizin isinizde zor yani :) 

böyle mütiss bir hafta sonu gecirdim iste:) 

perensesimizi cok özlemisiz... dün uyumadi gece 1 oldu hala uyucak babayi evde gördu:) cok nadiren oldu bi durum hep callisti icin.. keyfini sürdu prenses.. babasiyla tv izledi babasi uyutmak istedi beraber uyudular adamin dislerini saydi :D 

Aysu Irem : Babaaa bakiyimmmm
kocis : bak kizimm
Aysu Irem : birr ikiii ücccc dörttt baba acc agziniiiii
kocis : kac yasindaymisim kizim?


hahaha... masallah.. cok düskunler birbirleine rabbim almasin onlari benden...
sabah 5 de uyanmamiz gerekiyodu... ama prenses cok gec uyudu... hep beraber bayilmisiz valla :)
uykusuzum yani.. ama deger CAN PARCAM icin....
Senin ANNEN olmak cok güzel melegim.....
bukadar yeter az sonra insgram flutlariyla sizinle bulusucam öpüldunuzzz

4 yorum:

  1. ay film izler gibi okudum yazdıklarını.. bütü o mutlu anlar gözümün önüne geldi.. ne iyi etmişsiniz, oh.. aşkınız tazelenmiş ne güzel.. o laf edenler hasetliğinden diyordur.. allah bir ömür mutlu etsin inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagoll tatlimmm:) darisi sana insallah.. cok güzeldi gercekten...
      aynen.. fesatlikdan baska birsey degil...
      amin cümlemizi insallah cok sagol.

      Sil
  2. ne kadar güzel yapmışsınız,bir ömür mutlu olun inşallah;)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...