8 Nisan 2013 Pazartesi

Facebook ve Mail Isleri.

Tekrardan Selamlar ♥

ben yokene Gelen tüm Mailler icin ve ilgi icin tesekürlerimi sunuyorumm
ve konuya dalliyorum...

Ben Blogumda ve Facebook Sayfamda ve her sekilde Duyuyorum bana Mail atabilirsiniz fikirleriniz benim icin cok Degerli diye. Ve yardimci olabilcem konular olabilirse yardimci olurum diye.. Sagolsun Mail atan var.
Mutluda Oluyorum.
Lakin Son Üc Dört Ay diyim bunu az Abartan Birkac seyle karsilastim...
Toplam 3 defa oldu Allaha sükür cok olmadi..
2 Tane vardi Ne Blog Ile ne Baska birsey ile Ilgili Iki Genc Kiz... Abla diye Mail atmislardi bana..
Bana ne diyip gecebilirdim Kendi sorunlariydi ama Yapmadim Güvenini kazandiysam ne mutlu diyip Dogru Olana Dogru bildigime yönlendirdim..
Belkide bu Hataydi bunu yaptigim icin 3 Kiside Mail ati bilemicem... o Iki genc Kiza yardimci oldum konu Ufak birseydi.. Ask Mesk diyelim. 
Ama Dün Öyle bir Mail aldimki Beynimden Vuruldum....
Yahu iyi hos mail atin bana Mutlu oluyorum ama
NOLUR LÜTFEN Blog veya Sorularla Kendi Kisisel yasanitzinla Atmayin iki defa iyi niyetimden yardimci oldum ama inanin konu Ufakdi.. Dünki aldigim Mailde
Adini kesinlikle Vermicem Yapmamda Ama beynimden vuruldugumu gercekten söyliyebiliriim basta yine mail gelmis diyip Mutlukla basladim satirlara agzim acik bitirdim.... Gelen mail
Kisisel Ailevi bir Konuydu.. Olgun yasda bayan Kaynina asik olmus Ve benden Akil almak istedi napmam gerek dedi.. Bayan resmen Kayniyla Ask yasiyormus Ve bana Akil ver dedi.. Agzim acik kaldi diyorum o kadar.... 
Ben Piskolokluk Bölümu Okumus Biriyim Ama COCUK Üzerine benim okudum COCUK PISKOLOJISI... Lütfen bunu Yanlis anlamayin DOKTOR FALAN Deglim
Doktoram Yok :) 
Heleki böyle Ahlaki ahlaki düsük olan konulari okumak dahi istemiyorum. Bayanin ismini vermedim ama eminim Heryerde dünyanin Heryerinde cok böylesi.. Kendisine..
Tövbe Etmesini Vazgecmesini ve birdaha bana Mail atmamasini söyledim....
Kisisel sorunlari veya Maileri cevaplamiyorum bundan sonra Arkadaslar lütfen kendize bir Dert ortagi arkadas veya baska Birini bulun Dün okudum an Gözumden Öfke damladi Agzimdan Yuhlar cikti..
Rabbim bizi dogru yolldan ayirmasin
Islah eylesin Amin...
Onun haricinde Mailerinize daima acigim Atabilirsin yokarda Iletisim adresslerim mevcut..


FACEBOOK ISLERI 

Tabiki bir Blogger olarak daima iyi seyler duymuyorum Iyi seyler duyuyorum hep itiifat Iyi mail geliyor Diyen bir Yazar Blogger yalan atiyo:)) 
Tabiki Tepkiler Hakaretlerde Geliyor saklicak deglim Insaniz Bizde.
Encok bana Facebook Konusunda tepki yagdiran Oluyor...
Konuda Beni Facebooka eklemeleri ve benim KABUL etmemem
sonrada Sen bize oynuyorsun Blogda söylesin Facebookda böylesin diyisleri oluyor...
Sevgili Takipcilerim 588544 belirtim üzeree :) Ben Facebooku kocamla beraber kulaniyorum hesabimiz ortak ve ne ben ne kocam Arkadas ekliyoruz. Arkadas dediysek cok cok Samimi oldumuz hergün yüz yüze baktigimiz Kisiler ekli. Vede Güvendigimiz kisiler.. o Yüzden gelen hicbir Istegi KABUL etmiyoruzz
Akraba dedimiz Insanlarin cogu bile ekli degil Listemizde 30 Kisi ancak var.. ikimizin oda..
Duvarimiza Begen ve yorum dahi gelmiyor düsünun yani :) cünki Kisi yok...
Biz Facebooka esimle Arada bi Takilip Cikiyoruz Genelde esim Mac takip ediyor oyun falan oynuyor
hepsi Bu. O Yüzden lütfen ISTEK YOLLAMAYIN.. kabul etmiyorum sizede oynamiyorum..
mecbur deglim Herkesi kabul etmeye üstelik Kocamla kulandim ortak hesaba resimlerimiz videolarimiz mevcut olan Hesaba lütfen birazcik anlayis..
Sizler icin FACEBOOKDA BLOG SAYFAM VAR Ordan takip edin beni..


bunun haricinde Yokarda Iletisim yazan Simgeden acigim sizlere....

Beni anlicaginizi ve anlayis göstereceginizi ümit ederek Ayriliyorum simdilik sizlerden...
Beni takip etmeye devam edin :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...