8 Nisan 2013 Pazartesi

Piercing ♥

Selamm Canlarim sizlere birsey danismak istiyorum Lütfennnnn yorumlarinizi atin cünki cok kararsizim...
ben adeta bir Piercing Manyagiyim cok seviyorum ama abartili bir sekilde degil Tabiki.

Burnumda Bitane Var...
Ve Üst dudagimin kösesinindede bitane var ama genelde nadiren kullaniyorum onu...
Kulagimin her ikizide normal 5 Adet delik küpe yani....
Kulak deliklerimi ve Burun deligimi kulaniyorum genelde....
Simdi bitanede Kulagimin en üstune kemigin oraya istiyorum...
Cok hos duruyor Interneten az baktim cok hos seyler var... Bunun hevesine randevu aldim haftaya..
ama hala cok Kararsizim cok begeniyorum ama abartiya kacarmi bilmiyorum.. 
fazla dikkat cekmek istiyen biride deglim aslinda...
vede Cok aciyomu diye korkuyorum. Neten az arastirdimda Cogu aciyor ve Intap orani cogaliyor demis..
hasas biriyim Ben herseyden cabuk kaparim cok kararsizim...

Böyle birsey istiyorum

...

Ama sadece üstunde olcak Küpe yani asaga kadar Gitmicek bu resimdeki cok abarti...
Ortaya kadar giden bir Küpe olsun yeter ama Kulagimin en üstunu deldirmem gerekiyor resimdeki gibi bunun icin....
Sizce hos duruyomuu?
cok abarti Olurmu?
veee deldirenler siz Deldirdiseniz Tecrübeleriniz neler?
Cok Acidimi?
Memunmusunuz?

Yorumlarinizi ve fikirlerinizi bekliyorum Öpüldunuzzzzzzz♥

2 yorum:

  1. canim senin istedigin galiba helix-piercing. (: bende yaptircagimda cok düsünceliydim acirmi diye cünki cogu kisi acidigini ve intihap topladigini söyledi.. ama ben aldiris etmeyip gittim ani kararla deldirmeye.. ve hiiic acimadi! uyusturmadan deldiler kulagimi sadece kizardi ve sonradan böyle hafifimsi kasintimi desem oldu ama oda iki gün sonra gecti zaten ilac veriyorlar sana onu sürüyorsun günde iki kere ve küpeni bir saga bir sola ceviriyorsun.. bende intihap falanda olmadi hic sonradan acimada olmadi ama ilk 4 hafta küpeni degismemen gerekiyor ve dikkatli olman lazim ki aci yapmasin.. (: bu arada blogumun linki degisti beklerim banaaaa..

    www.femme-trip.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. jaa genau onu istiyorum. ayy sorma aynen bende cok arastirdim senin gibi intap orani cok falan dediler..
      echt ganz spontan yaptirdinmi :) cool
      cesaret verdin kiz vielen dank :) galiba bende yaptircam.
      Dankeschönnn cok önemliydi benim icin.
      ohoo dün takipe aldim bile :) ugurucam birazdan. öpt

      Sil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...