22 Şubat 2012 Çarşamba

Yorgunumm :(

Selam Canlar Nasilsiniz??
Benim pestilim cikmis durumdaa
Cok yorucu birgünduuu ama degdi herseye güzeldi gün
Askimsiz da olsa.. :(
Isden  sonra Alisverise gitim sonra kardesimi hastaneden cikardim
eve geldim yemek yaptim temizlik yaptim ve öldümmmmmm
Aksama detayli yazicam Postumu resimli gelcem :)
Bu arada hayatimda bazi kararlar aldim bugünden Itibaren Uygulamaya baslicam :)
Msn adressimi falanda degiscem Sirf site Icin Kulancam bitane geri kalaninida Sillicem
Eskisi gibi kimseyle konusmuyorum zaten Msne girdigimde yok sillicem...
Onuda Askimla kulanicam Kocaminki var Akrabalar ve arkadaslari ekli arada ordan takilirimm
bugün lezizz yemekler yaptimm ee kiz kardesim bende olunca
bir karni cikmis görceksiniz masallahh Teyzenin kuzusu baya sivrii karinli allahim allahim
kendi kizima hamile oldugum anilar geldi aklima:)  Chef bana bugün yine Gözetim cocugu verdi dosyaylaa pazartesine kadar onla mesgul olcam bu demek oluyoki kafama göre takilcam en harikasida uykuuuuu aksamda öglende gidebilirim yehuuuuuuuu herneyesemm
simdi leziz yemek yemeye ve ardindanda tv Karsina zipllicammm
bugün dizim var
Mühtesem Yüzyil Bacimla keyif etcez :)
Bybyby Canlarimm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...