23 Şubat 2012 Perşembe

Müstakil evimde ilk Temizlik :)


http://www.gulum.net/kartlari-resimleri/komik/images/bebek_enteresan_saclar.jpg


Iyi Geceler Canlar Cayimi Yudumliyarak Yaziyim Günumden:)
Sabah ise 30 Dakika gec kaldim ! hep Askim yüzunden iste..
adam burda yok ama sucu yinede ona atiyorum:))) Nedenmi?? 
Ben Saati kurarim calar.. üstune basarim hemen kalkicam diye ne yaziki kalkamam ama benimki beni dürter hep 5 dakika sonra Nilayyy kalk diye :) iste o Olmadigi icin 30 dakika daha fazla uyudum valla evden nasil firladigimi hatirlamiyorum uyandim hemen yüzumu yikamadan üstumu taktim sacima bir tarak vurdum sükürki düz sacliyim yoksa vayy hallime:) 
Kapi calldi o ara Bakicimiz geldi Hergün ayni saate gelir hafza ici callistigimiz sürece ve kadin sok oldu... normalde ben o saate cikmis oluyorum kocam aciyor kapiyi :)
actim nasil sasirdi Tabi Uyku sersemiyim kadina ne dedigimi bile hatirlamiyorum cantami aldim firladim verdim otobana vardimm 10 dakikada :) 
bugün 13:00 de ciktim islerim erken bitti icin sinifa indim ve sinifimizda büyük bi gayretle boya falan yapiliyodu Kresde Fasching düzenlicez renkli kiyafetler giyip boyaniyolar :) anne babalarda katilcak...
kimisi kedi oldu kimisi köpek kimisi Prensess :) 
cok zevkli gecti az boyada yardim etim sonra chef bana yine gözetim listesi verdi
bir cocukla ilgilenmem gerekicek pazartesiye kadar yani
ise gitmiyorum evde callisicam :) 
cocukla görusup vakit gecirmem gerek 
testen gecirme gibi birsey Okula hazirlikdan gecicek cocuk ondan önce bizim gözatmamiz gerekiyor.
Sonra Alisverise ciktim Askim yarinnnn geliyor sevdigi yemekleri yapicam
alisverisi yaptikdan sonra kiz kardesim hastanede yatiyodu önceki postumda bahsetmistim:)
onu cikardim hastaneden visiti bekledik bir saat hemen gelcek dediler bir saate ancak geldi..
sonra gitim dergi falan aldim ikea dan cocuk odasina ait ne varsa bakicam kizimin Odasini dösemem lazim yoksa bu gidisile yine benimle uyumaya alisicak babamiz bu durumdan hic memun kalmicak...
sonra evime geldim temizlige giristim..
Ilk temizlik bu arada :) Tasindim tasinali  Süpürdum tüm odalarimi
bide silldim  ufak temizlikdi yani yarinda ilaclicam banyolarimi falan.
Sonra yarin insallah Camasir odami ayarlicam sirf bir oda Camasir yapicam Camasirhane makinayi ve kurutma makinasinida oraya tasicam orayada asicam makinaya bile gerek kalmadi Odaya sericem camida acicam havalana havalana daha iyi olur sonra yarin Yatak odamizin Tvsi geliyor yehuuuuuu
Aksamda Sinema var planimizda :) Fetih filimi.
Yani Askimi 4 gözle bekliyorum...
Kiz kardesim bende kaliyor :) yarina kadar
Iki baci keyif yaptik valla :) leziz yemekler yaptik yedik iyi yedik ictik
sonra dizimize baktik :) 
bugün menümde
Kiymali Mantar sote
Karniyarik
Sigara Böregi
Salata
vardiii kiz kardesimin cani cekti karniyarik bende yaptimm :) 
Resimleri eklicem :)
bu arada Karar aldigimi söylemistim degilmi Acikliyim.
Bundan sonra sadece Blog hayatindayim Facebook zaten Benimkiyle beraber ama hic bakmicam arada bazi kisileride yok etim zaten :) Yapmacik geliyolar artik
sadece Akraba ekli arkadaslarin cogunu silldim hata hepsini silldim 2 kisi haric.
Msnimi degistiricem zaten hic girmiyorum arada bakiyorum.
Bitane Mail adressi alicam oda Sirf Blog icin
onun haricinde Blog hayatindayim ve cokta memunum kafam rahat milletle ugrasmak zor
Herkes cikarci ve menfatci. Kendime ne Salakmisin diyorum Forum Sitesi sonra msn Milletin gönlunu etmek icin kilikdan kiliga girmeler acaba kirdim mi niye girmiyor gelmiyor gibisine
veya aramiyor etmiyor gibisine
AMAN COKTA FIFI BANA NEEE diyemiyordum diyodumda hala takiyodum ama artik alistim herseyden uzak olmak cok güzelmis kafam beynim rahat..
harcadigim kontorlerime yazikmis millete cok safmisim akilandim ama.
Yazana yaziyorum
Adamina göre muamele yapiyorum
kimseyle ugrasmiyorum
KIZIMDAN KOCAMDAN mühimi asla olmadi olmicakda..
burda kendi kendime yaziyorum seviliyorum ve seviyorum daha fazlasini istemiyorum zaten ben yazi yazmakla su meretin basinda oturmakla sadece stress atip rahatliyorum yazip ciziyorum o yüzden tek istedim uzak olmak kafa dinlemek.
msnimden herkesi silcem :) 
Dahasi varmi? yok
Kizim Kocam ben Keyfim ve Keyfimin Kahyasiiiiii :)
dünya bana güzellllllll
öptümmm sizleri simdi yemek postlarimi bekleyin:)

bugünnnnn askimdan siir sözu aldim uyumadan önce beni arayip iyi geceler diyor pasamm bugün siir okucakkk bayiliyorum siir okumasinaa :) iple cekiyorum ne zaman uyucak diye uyusun artikkkkkkk:)

* ´bu arada ekledim resimler bu günumu veyahut yazimi yansitan resimlerdir o yüzden sasirmayin :) hergün icin ayri resim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...