29 Mart 2012 Perşembe

Ev Yapimi "Domates Corbasi"

Selam Kac gün aradan sonra nihayet Yemek tariflerimi verebiliyorum bahsetmistim size Kocamin Dayisi geldi Türkiyeden diye ona yaptigim BAZI yemekleri eklicem.
Domates corbasi yapmistim cok begenildi....
Tarifini vereyim...


Ev Yapimi Domates Corbasi


Malzemeler :
Margarin
Yarim Bardak Un
6 Adet Domates cekilmis  ( Domates konserveside olabilir )
2 Bardak Süt
5 Bardak Sicak su
Salca
Tuz
Sebze Tozu
Üzeri icin Nane
Süss icin Maydonoz

Yapilisi : Önce arzu etigimiz kadar Margarinimizi koyup. Siviyag da kulanabilirsiniz ama ben Margarin kulandimm. Iyice yagimiz kizdikdan sonra  Yarim bardak Unumuzu pembelesinceye kadar Kavuruyoruz.
Unumuz kavrulurkene Domateslerimizi Makinadan cekiyoruz Ben Domates konservesi kulandim
bu Mevsimde Domateslerin tadi olmadigi icin.
Unumuz bu asamada kavruldu. Cekilmis Domatesleri ve salcamizi ekleyip Hizlica cirpiyoruz
Topaklanicaktir cünki. Topaklar gidince 5 Bardak Sicak suyumuzu ve ardindan
2 Bardak sütumuzu ekliyoruz ve Baharatlarimizi atip Kisik ateste pisiriyoruz.
Servis etmeye yakin icine Nanemizi atiyoruz
ve Sicakca Servis ediyoruz
Affiyet olsun...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...