29 Mart 2012 Perşembe

Bir Avuc " Hayal " Kirikligi

http://galeri.uludagsozluk.com/59/2-hayal-arasindaki-7-kiriklik_46789.jpg

Herkeze Iyi Günler. Baslik niye böyle diye Sasiracaksiniz Yazicam Elbete....
Öncelikle Kizim cok sükür Iyi oldu Sadece Burnu akiyor ve Öksüruk devam ama Gögsunun Hiriltisi gecti Ilaclarimizi düzenli kulandik Sükür iyi Bugün bir Parca.
Dün Ise Gittim Sabah 8 den 18:00 kadar callistim Isler o kadar Birikmiski Bir Hafta izin alip Viyanaya gitim tüm Düzen Altüst oldu. Dün bide Carsambaydi bazi yerler coktan kapatmisti ama Sükür bugünde halletim.
Nicin   Koca bir  Avuc " Hayal " Kirikligi ?
Isden sonra Kadin Doktoruna Gittim.
Bende Hamilelik Belirtileri vardi :)) Belirtileri farketimde kendimce eyvahh dedim cok erken oldu...
Kizim cünki 1,5 yasinda Daha. Ama olan oldu Napayim Gibisine Moda girdim Hamile olup Olmadigimi bilmeden Neyse Sustum az bekledim Günum elbet gelir diye Bekle babam Bekle gelmedi...
2 Hafta geciktim. Ama Belirtilerde gitikce Cogaliyodu Aysu Iremdede öyle olmustum.....
Uyku Basiyodu Midem Yaniyodu Agriyodu Midem Bunaliyodu
Hep Uyumak Istiyodum Tembelik birde Bell agrisi Ulan hepsimi Tutar ??
dedim Kesin Hamileyim ben ama Kimseye söylemedim...
3 Gün Önce Kocama söyledim Hemen Ucundu dedim Belli degil Sakin kimseye birsey söyleme dedim..
Tamam dedi Adam ücgün Sustu her sabah banaa
Oldunmuu ? ( Özel gün )  Ben Hayirr
Iki gün daha sordu Ücuncu gün
Nilayy durum ne ? Ben Hayirrrrrr
Kocam : Allah Allahhhhhh
Dün Hamilelik Testi Yaptim... Hamile Cikmadim daha dogrusu Nasil Sacma bir Test Cözemedim Ortada Kaliverdi. Benimkide Kesin Hamile diye KAYNANAMA söylemis...
Sadece Kaynanamgilin Haberi oldu Oda Görumceme söylemis....
Dün Kaynanam Ariyoki Dogrumuu Kizim diye. Dedim Belli degil Anne...
Beyefendiye bir Firca cektim hemen söyluyosun diye. Oda hemen BABALIK moduna girdi bundan bir ay Öncesine kadar diyodu Birtane daha Yapalim diye Oglan Moduna Girdi Oglum olsun Gibisine... Önemsemedim Duymamazlikdan geldim Istemiyordum. Bugün Kadin Doktoruma Gittim Cis de Verdik
Ve HAMILE DEGILSINIZ dedi...
Belirtileri anlatim dediki Hava ve Su Degsikliginden Normal Bayanlarda olur Bazen Ilac kulaniyorsaniz oda Geciktirmis Olabilir dedi. Ama tabiki siz Önleminizi yine Tutun dedi ve Kontroll Hapimi da yazdirdim geldim.
Sonra Arabama Oturdum Ve Ben simdi Kenana ne dicem dedim.. Aslinda kesin birsey söylemedim ona ama dogal Olarak adam Heveslendi Istiyodu zaten birde ne Bileyim bende Sanki Heves etim sanki Karnimda Bebek varmis gibi Ellimi Göbegime koydum Sacmaliga bak... Ne bileyim bir an Varya herseye dikkat eder oldum... Aysu Iremi kucagima almadim fazla.. Oturma kalkma agir kaldirma görende Hamileyim sanicak..
Ne bileyim insan Belirtileri görunce Hemen HAMILEYIM moduna giriyor. Birde Kocadan az daha fazla ilgi görunce Simardim sanirim... Ne bileyim Hamileyim moduna girdim.
Arabada uzun uzun Düsündum. Sonra Kenan aramaya basladi Acmadim Telefonu.. eve geldim..
ve büyük bir Heycanla
Eeeeeeee Nolduuu ???
Hamile degilmisim Hava ve Su Degsikligindenmis dedim sessizce yüzune ve gözlerine bakarak...
Yanagimi oksayip Olsun Saglik olsun Birdaha deneriz dedi.. sanki cocuk istiyozda..
Dedim ben zaten istemiyodumki.. Ben istiyorum dedi dedim daha cok erken baska zaman konusalim mi bu konuyu diyip Kapatim konuyu hemen ve Kactim Yatak Odasina....
Kizmadi bana Gözleride dolmadi Ben az Üzülür sarsilir sanmistim ama aksine o bana Moral verdi..
Sonra direkmen gidip Aysu Iremi kucagima alip Otlatim 2 Günun acisini cikardim :)
Az Hayal Kirikligi oldu herkeze Kaynanamada söyledik Oda caniniz sagolsun Var üc Torunum Gencsiniz daha olur dedi. ( 2 Görumcemin  ) 1 Tanede benim
Aranizda böyle bir durum yasiyan varmi ? :) ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...